Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
JeDe schreef:Dat begrijp ik, maar als het inschrijfgeld onder die €12,50 ligt, hoeven de prijzen dan nergens aan te voldoen? Bij wijze van spreken kan ik dan als 1e prijs met een zeepje van € 0,50 naar huis?
maar potje bleek bij wat speurwerk bijna 50 euro te kosten
listiglistje schreef:JeDe schreef:Dat begrijp ik, maar als het inschrijfgeld onder die €12,50 ligt, hoeven de prijzen dan nergens aan te voldoen? Bij wijze van spreken kan ik dan als 1e prijs met een zeepje van € 0,50 naar huis?
Ja![]()
Gebruiksvoorwerpen zijn vrij onder de € 12,50 inschrijfgeld.
Ik had een keer een pot antirimpelcreme voor de rijpere huid gewonnenmaar potje bleek bij wat speurwerk bijna 50 euro te kosten
Meestal zitten hier de eerste prijzen tussen 25 en 30 euro. Inschrijfgeld is 9 á 10 euro. Echwel schreef:Wees blij dat je iets krijgt.. het gaat toch niet om wat je krijgt, maar de moeite die een organisatie überhaupt heeft gedaan om voor iets te zorgen.
Je rijdt toch niet om er beter van te worden qua geld, je gaat toch voor je winstpunten en het hele wedstrijdgebeuren..
JeDe schreef:Daar gaat het ook niet om, maar ik vind het vreemd dat er voor zoiets geen richtlijn is. Dan ben je als organiserende vereniging toch gek als je nog prijzengeld weggeeft?
listiglistje schreef:JeDe schreef:Dat begrijp ik, maar als het inschrijfgeld onder die €12,50 ligt, hoeven de prijzen dan nergens aan te voldoen? Bij wijze van spreken kan ik dan als 1e prijs met een zeepje van € 0,50 naar huis?
Ja![]()
Gebruiksvoorwerpen zijn vrij onder de € 12,50 inschrijfgeld.
Ik had een keer een pot antirimpelcreme voor de rijpere huid gewonnenmaar potje bleek bij wat speurwerk bijna 50 euro te kosten