Bij de pony's heb ik M+7 gesprongen. Nu heb ik een paard dat eigenlijk pas zijn best doet als de hindernissen wat hoger worden. In het B heeft hij nog regelmatig een balk. Ik wil eigenlijk een rondje L starten om te kijken of het dan beter gaat (in de les springen we 1.30 en dat gaat prima) Nou kan ik alleen nergens duidelijk vinden of ik met hem L mag starten zonder dat ik de 10WP in de B heb of dat ik fexibel of HC kan starten.
Welke categorie sprong je bij de pony's? Bij de overgang naar de paarden moet je de hoogte springen van de ponyklasse die overeenkomt met de hoogte bij de paarden.
x_hielke_x
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-15 22:06
Sim schreef:
Welke categorie sprong je bij de pony's? Bij de overgang naar de paarden moet je de hoogte springen van de ponyklasse die overeenkomt met de hoogte bij de paarden.
Als jij nog maar 1 keer 1.10 gereden hebt dan mag je met een ongeklasseerd paard niet versneld promoveren naar het L. Als het paard al L of hoger had gelopen had je mogen kiezen tussen B en L en had je dus wel versneld mogen promoveren.
De regel dat je versneld naar een niveau mag promoveren gaat pas in als je twee keer op dat niveau geklasseerd bent geweest.