Hallo iedereen! Ik heb mij pas ingeschreven bij een rijvereniging en toen net mijn relatie nummer een account gemaakt op de knhs. Nu zeggen ze dat ik in Mijn Knhs een startpas moet aanvragen maar hoe doe ik dat? Ik zie nergens iets staan over een startpas dus ik weet even niet wat ik moet doen. Zouden jullie kunnen helpen?
Of misschien doet je vereniging dit ook voor je. Bij mij deden ze dat in iedergeval. Anders inderdaad even naar knhs bellen. Heb je het snelste antwoord
Ik zou als ik jou was nog wachten met je startpas tenzij je hem voor 2016 gaat aanvragen of heel veel gaat starten de komende 2 maanden. Nu kost een startpas 58.50 namelijk
xTweetyx
Geplaatst: 17-10-15 10:45
JenniferU schreef:
Ik zou als ik jou was nog wachten met je startpas tenzij je hem voor 2016 gaat aanvragen of heel veel gaat starten de komende 2 maanden. Nu kost een startpas 58.50 namelijk
je kunt ook een startpas aanvragen voor 4 wedstrijden. die red ze wel in dit jaar nog.
JenniferU
Geplaatst: 17-10-15 10:53
Dat is de gelimiteerde toch? Die kost 58.50 Aanbieding vanaf 1 okt is: De ongelimiteerde voor de prijs vd gelimiteerde.