Inschrijven selecties

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daanbalou

Inschrijven selecties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 20:48

Hoi allemaal,

Ik wil mijzelf in gaan schrijven voor selectie wedstrijden voor bij ons in de kring (west brabant)
Nu staan op de website alle datums en plaatsen.
Maar op mijn knhs kan ik de wedstrijden nog niet vinden.
Dus ik kan mijzelf ook nog niet inschrijven.
Weet iemand dan hoe dit zit. want de eerste selectie is over 6 weken.
En ik doe dan graag mee!

Dus als jullie meer weten hoor ik dat graag!

xmarliez

Re: Inschrijven selecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:58

Gewoon de vereniging mailen en vragen waar je het inschrijfformulier kunt vinden en of ze die anders zouden willen toesturen? :)

daanbalou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 21:20

xmarliez schreef:
Gewoon de vereniging mailen en vragen waar je het inschrijfformulier kunt vinden en of ze die anders zouden willen toesturen? :)

al die vereniging mailen is een beetje veel werk. ze worden door meerdere verenigingen georganiseerd en op verschillende locaties...

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 21:22

Ik weet dat ze van een andere kring morgen pas een vergadering hebben en ze dan de voorgeschreven wedstrijden pas goedkeuren. Dus ik zou zeggen wacht nog heel even af en kijk in het weekend nog een keer of je kunt inschrijven

daanbalou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 21:27

Yom schreef:
Ik weet dat ze van een andere kring morgen pas een vergadering hebben en ze dan de voorgeschreven wedstrijden pas goedkeuren. Dus ik zou zeggen wacht nog heel even af en kijk in het weekend nog een keer of je kunt inschrijven

oow oke dankje. dan wacht ik het nog even af!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 22:29

daanbalou schreef:
xmarliez schreef:

al die vereniging mailen is een beetje veel werk. ze worden door meerdere verenigingen georganiseerd en op verschillende locaties...

Even goed opletten welke klasse je start.
Bij ons in de kring is het zo met de indoors dat bij de ene wedstrijd selectie is voor bijv de B en het L1 en L2 en een andere wedstrijd weer het M1 en M2 enz.

Niet dat je een selectie wedstrijd rijdt van een klasse waar je niet in start.