waar kan ik vinden hoelaat ik moet starten?bij startlijsten.nl lukt het me niet of hoe kan ik vinden hoelaat ik moet starten?groetjes
Liselot schreef:via wedstrijdplatform.nl en dan de datum en plaats van de wedstrijd invoerenlukt niet
in welke plaats + datum is de wedstrijd. Dressuur? Springen? pony?eens even kijken of wij het kunnen vinden
Yom schreef:in welke plaats + datum is de wedstrijd. Dressuur? Springen? pony?eens even kijken of wij het kunnen vindende kleine oever balkbrug op 26 augustus dressuur bixie pony
Die startlijst zal komende week wel online komen te staan. Is meestal ongeveer een week dat ze die online zetten.
Dat duurt nog meer dan een week. Ik zou nog even geduld hebben, kans is groot dat de lijst er vrijdag of zaterdag op staat.
Op 26 augustus staat er alleen nog een vraagprogramma. De startlijst staat nog niet online Je hebt kans dat de startlijst pas in het weekend online staat
Apple schreef:Op 26 augustus staat er alleen nog een vraagprogramma. De startlijst staat nog niet online Je hebt kans dat de startlijst pas in het weekend online staat oke bedankt