BB special springen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

christel82

BB special springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 13:59

Wie weet er meer over het rijden van de pilot BB special springen?
Er is in april in Zuid Holland een pilot geweest en ik ben benieuwd of in de andere provincieen
nog meer pilots georganiseerd zijn/ worden.

gr Christel

gomir

Re: BB special springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:54

In Groningen is er tijdens de indoorkampioenschappen in februari een informatiebijeenkomst voor parcoursbouwers/juryleden geweest, Drenthe was nog eerder. Van andere provincies heb ik het niet bijgehouden :n

Buiten de informatieavond ben ik de BB speciaal nog nooit tegengekomen. Organisaties vinden het teveel gedoe op dit moment. Misschien dat het anders wordt als het springforum tot het besluit komt dat je via de BB speciaal het winstpunt in de B-dressuur kunt omzeilen ;)

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:31

Utrecht heeft het ook gehad was een soort klein parcourtje met begeleiding dacht ik.

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 19:45

Ik zou zo graag op deze manier willen kennis maken met het springen van een parcours. Iemand die helpt met parcourslopen, inspringen en het parcours

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 21:17

Tijdens de BB speciaal krijg je alleen hulp in het parcours zelf. Is het geen optie om een instructeur of een ervaren stalgenoot mee te nemen naar een normale BB-wedstrijd. Die kunnen je dan weliswaar niet in het parcours helpen (bij een oefenparcours zou dit wel kunnen), maar wel bij de andere zaken :j

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 08:53

In het promofilmpje werd verteld over hulp bij inspringen en parcours lopen. Maar kan het verkeerd begrepen hebben natuurlijk. Als ik ooit zal gaan springen dan moet er zeker een ervaren iemand mee. Want heb die hulp zeker nodig haha. Vind de BB special alleen zo'n fijn en laagdrempelig initiatief. Nou wue weet komt t nog in de buurt