Ik ben alvast wat wedstrijden aan het plannen, dus zie nu een wedstrijd staan, waarbij je al kunt opgeven vanaf 01-06-2015. Maar nou kun je die bolletjes niet aanklikken, dus opgeven kan niet... Bij status staat; Concept
Ik snap het niet
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dieseltje09 schreef:In concept betekent dat het wedstrijdsecretariaat van de betreffende wedstrijd nog bezig is met het invullen van de wedstrijd gegevens.
Pas als je die gegevens helemaal hebt ingevuld(en daar gebruiken wij als secretariaat ook mijnknhs voor) en de status update naar ingedient kan iemand zich ervoor inschrijven.
Even gedult dus, zet hem als favoriet en probeer het over een week of wat nog eens.(zeker gezien de vakantietijd, het blijft vrijwilligers werk)
Je kan je tot week van te voren nog inschrijven dus tijd zat
dieseltje09 schreef:@ponyparadijs, raar want laatste keer moest er tussendoor wat gewijzigd worden in het vraagprogramma(stond foutje in telefoonnummer) en toe had knhs weer open gezet. Vervolgens stond de wedstrijd toch echt in concept. Opnieuw aangeboden en toen was hij weer open....
loesje4600 schreef:Hallo, ik heb even een vraagje.
Ik heb mij laatst ingeschreven voor een wedstrijd in hummelo, maar eigenlijk geen reactie van gehad en ik kan de startlijst ook nog niet vinden. komt deze op de site van de knhs te staan of krijg je er een mailtje van?
de wedstrijd is volgende week.
alvast bedankt
emma_evg schreef:Dat is heel vaak zo, op startlijsten.nl worden de startlijsten altijd opgezet. op de knhs site komen ze (zo ver ik weet) nooit te staan.