Concept - KNHS Wedstrijden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Concept - KNHS Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 16:38

Hoihoi,

Ik ben alvast wat wedstrijden aan het plannen, dus zie nu een wedstrijd staan, waarbij je al kunt opgeven vanaf 01-06-2015. Maar nou kun je die bolletjes niet aanklikken, dus opgeven kan niet... Bij status staat; Concept

Ik snap het niet :+

Free2

Re: Concept - KNHS Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 16:39

Is de wedstrijd niet al geweest? :o

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 16:40

Als er staat concept dan is de wedstrijd nog niet goedgekeurd en kun je je nog niet inschrijven.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 16:41

Dat betekent dat de organisatie de wedstrijd bij de KNHS is ingediend. Maar dat de KNHS hem nog niet goedgekeurd heeft. Weet je zeker dat je deze wedstrijd via MijnKNHS moet opgeven? Dit hoeft nl. bij veel wedstrijden nog niet. Dan moet jezelf het inschrijfformulier naar de wedstrijdorganisatie sturen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 16:54

Nee, de wedstrijd is nog niet geweest. Je kunt zelfs inschrijven tot 07-10-2015. Wedstrijd is ook pas in Oktober.

Oh, misschien is dat het dan Frieswytske! Ik dacht dat opgeven voor knhs wedstrijden alleen via mijnknhs kon :+ Net een paar dagen startkaart, dus is even wennen.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 17:01

Nee, er zijn heel veel wedstrijden waar je je nog gewoon via het sturen van het inschrijfformulier op moet geven. Staat er vaak wel bij vermeld hoe je je op moet geven.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 17:12

waarschijnlijk is de wedstrijd nog niet open gesteld door de vereniging.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 12:56

In concept betekent dat het wedstrijdsecretariaat van de betreffende wedstrijd nog bezig is met het invullen van de wedstrijd gegevens.
Pas als je die gegevens helemaal hebt ingevuld(en daar gebruiken wij als secretariaat ook mijnknhs voor) en de status update naar ingedient kan iemand zich ervoor inschrijven.

Even gedult dus, zet hem als favoriet en probeer het over een week of wat nog eens.(zeker gezien de vakantietijd, het blijft vrijwilligers werk)
Je kan je tot week van te voren nog inschrijven dus tijd zat :D

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 13:04

dieseltje09 schreef:
In concept betekent dat het wedstrijdsecretariaat van de betreffende wedstrijd nog bezig is met het invullen van de wedstrijd gegevens.
Pas als je die gegevens helemaal hebt ingevuld(en daar gebruiken wij als secretariaat ook mijnknhs voor) en de status update naar ingedient kan iemand zich ervoor inschrijven.

Even gedult dus, zet hem als favoriet en probeer het over een week of wat nog eens.(zeker gezien de vakantietijd, het blijft vrijwilligers werk)
Je kan je tot week van te voren nog inschrijven dus tijd zat :D

In concept betekend dat de wedstrijd alleen bij de kring, regio en KNHS is aangevraagd dat de vereniging nog niet aan het werk is met de wedstrijd.
Zodra ze daarmee aan de gang gaan komt er te staan in bewerking org.
Pas als alles goed in ingevuld en ingediend bij de KNHS gaat de wedstrijd naar goedgekeurd.
Echter kan het volgens mij niet zijn dat je dan al een inschrijf datum hebt die nu al is.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 13:07

@ponyparadijs, raar want laatste keer moest er tussendoor wat gewijzigd worden in het vraagprogramma(stond foutje in telefoonnummer) en toe had knhs weer open gezet. Vervolgens stond de wedstrijd toch echt in concept. Opnieuw aangeboden en toen was hij weer open....

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 13:16

dieseltje09 schreef:
@ponyparadijs, raar want laatste keer moest er tussendoor wat gewijzigd worden in het vraagprogramma(stond foutje in telefoonnummer) en toe had knhs weer open gezet. Vervolgens stond de wedstrijd toch echt in concept. Opnieuw aangeboden en toen was hij weer open....

Dat klopt wel.
Want als je dan wat had gewijzigd maar niet had laten goedkeuren was hij weer naar in bewerking org gegaan
Veel verenigingen werken direct de hele wedstrijd af en krijgen dus nooit se status in bewerking org te zien

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 16:23

Hallo, ik heb even een vraagje.
Ik heb mij laatst ingeschreven voor een wedstrijd in hummelo, maar eigenlijk geen reactie van gehad en ik kan de startlijst ook nog niet vinden. komt deze op de site van de knhs te staan of krijg je er een mailtje van?

de wedstrijd is volgende week.

alvast bedankt

emma_evg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 16:52

@Daphne__ Ik zou ff op startlijsten.nl kijken, soms kun je je daar wel inschrijven en op mijnknhs niet

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 17:16

loesje4600 schreef:
Hallo, ik heb even een vraagje.
Ik heb mij laatst ingeschreven voor een wedstrijd in hummelo, maar eigenlijk geen reactie van gehad en ik kan de startlijst ook nog niet vinden. komt deze op de site van de knhs te staan of krijg je er een mailtje van?

de wedstrijd is volgende week.

alvast bedankt

Heb je je ingeschreven via mijnknhs?

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 17:27

Ja ik heb een mail gestuurd met de knhs lijst. Er staat ook geen inschrijven meer.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 18:13

Een mail gestuurd?
Maar dan mail je toch even of je op de lijst staat en wanneer en waar je de lijst kan vinden.

Bij inschrijving (digitaal) via mijn knhs wordt de inschrijving goedgekeurd door de vereniging en kan je dus bij je inschrijvingen daar zien of je staat ingeschreven

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 20:30

Ik heb gister al een mail gestuurd waar ik de lijst kan vinden, maar ik heb nog geen antwoord( misschien ongeduldig?) en als ik op de knhs site kijk bij deelnemerslijst dan krijg ik alleen het logo van de knhs verder niks.

emma_evg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:50

Dat is heel vaak zo, op startlijsten.nl worden de startlijsten altijd opgezet. op de knhs site komen ze (zo ver ik weet) nooit te staan.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:59

emma_evg schreef:
Dat is heel vaak zo, op startlijsten.nl worden de startlijsten altijd opgezet. op de knhs site komen ze (zo ver ik weet) nooit te staan.

Dat is niet helemaal waar het is maar net afhankelijk van de organiserende vereniging, wij en veel andere in de omgeving plaatsen de startlijst op beide sites dus zowel op mijnknhs als op startlijsten.

Overigens maken wij de startlijst maandag voor de eerste keer en publiuceren hem dan als voorlopige lijst, vrijdagavond of zaterdag staat de definitieve online en veranderd er verder niets meer

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 07:19

Bij ons werkt het weer anders.
Ik verwijs op de KNHS site naar onze eigen site.
Met startlijsten doen wij zeer weinig.
Onze outdoor wedstrijden staan er op maar alleen als vraagprogramma met verwijzing naar eigen site en dat de inschrijvingen via mijn knhs lopen.
Ik maak de zo'n 7 dagen voor de wedstrijd de eerste lijst.
En pas deze geregeld aan met de eventuele wijzigingen.
Vervolgens komt er 2 dagen voor de wedstrijd een definitieve lijst
En dan verander ik ook niets meer zonder mede weten van deelnemers.

Ervan uit gaan dat alles wel via startlijsten gaat is stom.
En riskant want alleen via de mijn knhs site weet je of de wedstrijden zijn goedgekeurd.
En je dus niet op een wilde wedstrijd start waar je winstpunten niet tellen