moest gewoon ff mijn gal hier spuwen over een jury die ik gister had.
Ik reed gister een M2 wedstrijd en het ging echt supergoed. Beter dan mijn overige proeven in de M2 naar mijn idee. Heb nog nooit lager dan 153 gehad maar gister......

Onze eigenlijke jury was plots erg ziek geworden en dus hadden we een invalster gekregen. Nou volgens mij had deze er niet zo'n zin in en dat was aan de punten te merken. We waren met z'n zessen en er zijn echt goede proeven gelopen.....maarja mevrouw had geen hogere waardering dan 145 in allebei de proeven en dat voor de 1e plaats!! Kon het echt niet geloven. Iedereen was ontzettend boos, ook een ander jurylid (toevallig starrte haar dochter en ze had alle proeven dus gezien vanuit de kantine) maar helaas was er niets aan te veranderen want de jury was snel net voor de prijsuitrijking naar huis gegaan...ZWAK!!
Kan me nu echt voorstellen dat sommige mensen stoppen met dressuur en gaan springen.
Trouwens is het niet zo dat vanaf dit jaar het verplicht is om voor elke proef door een andere jury beoordeeld te worden?? Dacht zoiets gelezen te hebben in de paard en sport.
Oja en kan je hier iets tegen doen tegen zulke jury leden, want dit was echt te gek voor woorden!!!!