Sportstand controleren met chipnummer KNHS

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lisaislisa

Sportstand controleren met chipnummer KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 15:26

Zoals de titel al zegt, ik meende ergens gelezen te hebben dat de KNHS het makkelijker wilde maken om de sportstand van je huidige/toekomstige paard te achterhalen. Zo werd het makkelijker om te controleren of een paard bv echt in het Z is uitgebracht.
Weet iemand wat ik bedoel en/of er al vorderingen zijn met dit idee?

FriesWytske

Re: Sportstand controleren met chipnummer KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:29

Dit kun je inderdaad nu doen via je mijnknhs account. Dan ga je naar paard en startpassen. Daar vind je dan weer het hoofdstuk paardenzoeker in het bovenste rijtje.

MIJN GEGEVENS LEDENVOORDEEL MIJN ORGANISATIE WEDSTRIJDEN UITSLAGEN PAARDEN & STARTPASSEN OPLEIDINGEN & EVENEMENTEN ADRESBOEK MIJN FINANCIËN(0)
mijn paarden
mijn startpassen paardenzoeker

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 15:37

FriesWytske schreef:
Dit kun je inderdaad nu doen via je mijnknhs account. Dan ga je naar paard en startpassen. Daar vind je dan weer het hoofdstuk paardenzoeker in het bovenste rijtje.

MIJN GEGEVENS LEDENVOORDEEL MIJN ORGANISATIE WEDSTRIJDEN UITSLAGEN PAARDEN & STARTPASSEN OPLEIDINGEN & EVENEMENTEN ADRESBOEK MIJN FINANCIËN(0)
mijn paarden
mijn startpassen paardenzoeker

Bedankt! Erg handig :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:59

Je kunt ook bellen naar de servicedesk van de KNHS om sportstanden op te vragen. Ook als je alleen een stamboeknaam hebt kunnen ze de gegevens opzoeken. Maar chipnummer is wel het makkelijkst.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:47

Maar je kunt het dus ook gewoon zelf opzoeken via mijnKNHS als je KNHS-lid bent, lukt ook met stamboeknaam of sportnaam. Database is via meerdere entry's toegankelijk :j

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 21:12

gomir schreef:
Maar je kunt het dus ook gewoon zelf opzoeken via mijnKNHS als je KNHS-lid bent, lukt ook met stamboeknaam of sportnaam. Database is via meerdere entry's toegankelijk :j

Ja, erg fijn en makkelijk zo ! :j misschien wel iets te makkelijk