Op wedstrijden moet strenger gecontoleerd worden !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Op wedstrijden moet strenger gecontroleerd worden

Ja, zeker! Er gaat nog teveel mis
26 (57%)
Misschien, maar volgens mij haalt het niet veel uit
9 (20%)
Nee, al die strenge controles maken het niet leuker
9 (20%)
Anders, namelijk......
1 (2%)

Totaal aantal stemmen: 45


Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:07

Whahahaaa...of mijn paard of ik zullen wel een onbetrouwbaar uiterlijk hebben of zo... maar ik moet ongeveer om de wedstrijd mijn (paarden)paspoort tonen aan de jury. Alhoewel...bij de vereniging waar ik secretaris was gebeurde dit ook zo frequent dus zal het wellicht hier in Den Haag wat meer gecontroleerd worden???

Wat ik eigenlijk meer propageer is dat ruiters in de B en L met peesbescherming mogen rijden. Heb er een euro per proef extra voor over voor diegene die ingehuurd wordt om te controleren op verboden middelen onder de beschermers of bandages! On topic: Ja..Nog strengere controles!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:08

eigenlijk anders dus...aangevinkt...

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:55

Kimmy--> Ik ben het helemaal met je eens! Je ziet nog echt veel te vaak dingen gebeuren op het losrijdterrein die niet kunnen. Of wat dacht je van het laden van paarden? Sommige mensen zorgen er wel voor dat het paard de trailer niet meer opgaat... helaas...

Anne_GTI

Berichten: 18207
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 00:25

Controle doe je met zijn allen. Als jij op het voorterrein iets ziet wat niet volgens de regels is spreek je degene erop aan. Wil diegene niet luisteren terwijl jij zeker weet dat je goed zit stap je naar de federatievertegenwoordiger. Simpel toch?? Of zie ik het nu helemaal verkeerd???