Flexibel starten bij het springen, max. aantal winstpunten?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Eyecatcher_

Flexibel starten bij het springen, max. aantal winstpunten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 19:51

Hallo allemaal,
Ik start met mijn paard nu L en heb daarin al 40 winstpunten en wil nu dus graag over naar het M. Maar ik heb over een paar weken een grote wedstrijd waarin ik nog graag L wil starten. Is het mogelijk om bijvoorbeeld volgende week M te starten en dan over een paar weken nog een keer L te starten, ook al heb ik dan meer dan 40 winstpunten? Ik heb maar een startpas.

_Elke

Re: Flexibel starten bij het springen, max. aantal winstpunten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 19:56

Ja dat mag. Alleen mocht je mee willen doen met een kampioenschap moet je in het M mee doen.

_Eyecatcher_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 19:58

_Elke schreef:
Ja dat mag. Alleen mocht je mee willen doen met een kampioenschap moet je in het M mee doen.

Het maakt dan dus niet uit dat ik al M ben gestart en dat ik dan over de 40 winstpunten heen ga in het L?

fellow2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 19:59

_Eyecatcher_ schreef:
_Elke schreef:

Het maakt dan dus niet uit dat ik al M ben gestart en dat ik dan over de 40 winstpunten heen ga in het L?

Niet als je maar ëén startpas hebt

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:02

Al heb je er 100, zolang je maar 1 startpas hebt :)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:41

Klopt helemaal, als je maar een actieve startpas hebt dan hoef je nooit te promoveren en mag je dus ook flexibel L blijven starten met dit paard. Alleen op kampioenschappen ben je wel verplicht in de hoogste klasse te starten waarin je dat seizoen (indoor danwel outdoor) uitgekomen bent.