Caravan op jumping.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pompidou2602

Caravan op jumping.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 19:24

Hooooi :)

Ik heb geen idee of het hier eigenlijk mag, maar ik zou niet weten waar ik het anders moet zetten

Dus: in de vakantie ga ik op jumping met overnachting. Dit is ongeveer 3 dagen, en net te ver om 's morgens en 's avonds op en af te rijden. Dus hier de vraag, wat kost zo'n caravan voor 3 dagen ongeveer? Het hoeft geen luxe-luxe te zijn, maar toch in orde. Het is ook voor 2 personen.

Weet iemand ook misschien waar je er zo kan huren? Omgeving (belgisch!) Limburg :)

xxxxpompidou

Xjosee

Re: Caravan op jumping.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 19:31

ik denk dat het snelst is om gewoon op google te zoeken naar campings in de omgeving. Dan kan je gelijk de prijs zien.

pompidou2602

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-15 08:14

Xjosee schreef:
ik denk dat het snelst is om gewoon op google te zoeken naar campings in de omgeving. Dan kan je gelijk de prijs zien.

Hoi,
Ik had inderdaad al op internet opgezocht. Maar daar staat niks van prijzen. Alleen in het hoogseizoen zoveel en in het laagseizoen zoveel. Weet dus niet of dit per dag/week/maand is. Daarom wou ik hier eens vragen of er misschien mensen met ervaring waren. Als ik nog niks te weten kom, ging ik gewoon even op bezoek of belde ik even :)

Maar toch bedankt.