Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
Maar het is zeker niet onmogelijk. Zoals Kahawa hierboven zegt zijn er genoeg mensen die anderen voorlezen, en als het in de planning past, zijn de meeste de beroerdste niet om iemand extra voor te lezen.
Marusch25 schreef:Voor degene die uit het hoofd rijden. Hoe houden jullie de proeven uit elkaar?
Marusch25 schreef:Even benieuwd wat ieders reactie hierin is? Ik ga binnenkort alleen op concours. Mijn vriend die eerder altijd mee ging en voorlas wil dit niet steeds meer.
Heeft er ook geen tijd meer voor altijd.
Dus ik kies dan maar voor alleen gaan ipv helemaal niet meer gaan.
Ik rijd m2 en ken mijn proeven redelijk dwz (thuis uit mijn hoofd, op concours vind ik dit lastig ivm spanning)
Ik ben dus van plan om ter plekke gewoon iemand te vragen. Is dit nog gebruikelijk of tegenwoordig not done???
Marusch25 schreef:Voor degene die uit het hoofd rijden. Hoe houden jullie de proeven uit elkaar?
Sizzle schreef:Ik snap sowieso nooit zo goed waarom je voor 1 paard en dressuur perse hulp nodig hebt.
Thuis heb je dat toch ook niet? Zelfde met les op een andere locatie.
Hooguit voor hele jonge dieren die niet goed laden of niet aan te binden zijn.
Het is hoogstens gezellig vind ik, maar ik ben alleen een stuk efficienter.
Met meerdere paarden is het een ander verhaal. Met springen is een balken tiller ook nog wel handig alhoewel ik ook genoeg springruiters gezien heb die alleen kwamen.