Gelimiteerde startpas

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PreHungaro

Gelimiteerde startpas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 10:18

Goedemorgen bokkers! *\o/*

Ik heb dit jaar gekozen voor een gelimiteerde startkaart maar had daarover een vraag.
Mag je dan maar 4 keer starten of inschrijven voor 4 wedstrijden?
Ik heb nu 4 proeven gereden maar heb nog 1 punt nodig voor de M1.
Dat betekend dus dat ik nog twee wedstrijden wil gaan starten en het dan wel prima vind voor dit jaar.

Maar om voor die twee wedstrijden nu extra te gaan betalen daar moet ik nog even over nadenken.
Dus kan iemand mij vertellen of ze per start of per wedstrijden rekenen?

x_Irisje_x

Re: Gelimiteerde startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:21

Per start :) Dus maar 4 proeven

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:25

Afgelopen jaren was het zo dat je vanaf 1 oktober onbeperkt mag starten met je gelimiteerde pas, dus nog even paar maandjes afwachten dan :)

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:48

Myour schreef:
Afgelopen jaren was het zo dat je vanaf 1 oktober onbeperkt mag starten met je gelimiteerde pas, dus nog even paar maandjes afwachten dan :)

Dat is alleen zo als je een gelimiteerde pas koopt na 1 oktober, niet als je er al gebruik van hebt gemaakt en hij is al "op"

Je mag idd maar 4 keer een proef rijden, je kan daarna wel doorstarten, maar je krijgt dan automatisch een rekening op de mat.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:51

Dat is niet waar, ik heb mijn toenmalige gelimiteerde gekocht eind juli vorig jaar, nadat ik het uitdrukkelijk had gevraagd of ik er daarna mee kon starten onbeperkt, dus daar zit je toch echt fout. Heb er in augustus en september 2 wedstrijden mee gereden (4 proeven dus) en daarna nog vaker tm december :)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:53

Ik heb zojuist een gelimiteerde aangevraagd. Ik vroeg altijd de gewone aan, maar een vriendin van mij zei dat ik beter voor gelimiteerd kon gaan en, mocht ik besluiten toch vaker te willen starten, ik gewoon de rekening vanzelf tegemoet zou zien.

Nooit in verdiept, leek mij een onnodig bureaucratisch gedoe, maar schijnt dus wel mee te vallen. Geen omkijken naar. Nou ja, prima toch!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:54

Verlenging kost € 26,50 geloof ik. Dus dat valt op zich wel mee dan toch?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:56

Ongeveer net zo duur als een volledige startpas ;)

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:57

Myour schreef:
Dat is niet waar, ik heb mijn toenmalige gelimiteerde gekocht eind juli vorig jaar, nadat ik het uitdrukkelijk had gevraagd of ik er daarna mee kon starten onbeperkt, dus daar zit je toch echt fout. Heb er in augustus en september 2 wedstrijden mee gereden (4 proeven dus) en daarna nog vaker tm december :)
Dit heb ik inderdaad ook ervaren, wel handig!

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 15:00

Ah dat ga ik dan toch voor de zekerheid even navragen bij de KNHS, want dan kan ik die twee proeven die ik nog wil starten na Oktober doen ;)

Inderdaad valt 26,50 wel mee maar voor 2 proeven vind ik dat toch wel wat overdreven. Dan betaal ik dus in principe 20 euro per proef :') Als ik dan 2 proeven start betaal ik 40 euro :o

Dat zijn toch 4 zakken voer, waarmee ik paard een stuk gelukkiger maak :(:)

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:03

Waarschijnlijk kunnen ze daar nu nog geen uitspraak over doen, midden juli konden ze dat vorig jaar nog niet eens. Maar je kan de actie van vorig jaar volgens mij nog wel vinden op de website van het knhs. Weet behoorlijk zeker dat, mits de actie dit jaar natuurlijk weer komt, je vanaf 1 oktober met deze pas onbeperkt mag starten :)

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:21

Je betaald niet 26,50 per proef extra.
Je betaald eenmalig dat bedrag en daarna heb je een onbeperkte startpas.

Dus hoe meer proeven je er mee start hoe goedkoper.