hei zoals jullie misschien hebben gelezen is een van m'n haffies kreupel geraakt. Ik had nog geen startpas aangevraagt. nou weet ik dat ik een paar maanden rust moet hebben maar het lijkt me leuk om dan eens een wedstrijdje te rijden. Maar ik vind 50 euro voor een nieuwe startpas best duur als je maar 5 wedstrijden ofzo wilt gaan rijden. nou rij ik met me andere haf al wel wedstrijden en is mijn vraag: zou ik het mogen dat je met twee paarden meedoet maar gewoon 1 startpas heb?
Starbreeze
Geplaatst: 07-04-15 08:11
Nee. Startpas is per combinatie, dus ruiter met een bepaald paard.
Al kan je je natuurlijk altijd afvragen hoe groot de kans is dat ze met een chipapparaat ernaast staan in de lage klasses. Vaak is het enige wat ze controleren met het paspoort is de kleur, de hoogte, de aftekeningen en het geslacht. Als dit ongeveer overeen komt, is er zonder chipapparaat niet meer te checken. Eventuele winstpunten komen dan wel op naam van het eerste paard.
Het zelfde geldt voor een andere ruiter op je paard laten starten, ik vind het nog steeds heel gek dat de ruiter zich nooit hoeft te legitimeren. Maar goed, dat is off-topic