Toen moesten we naar de naastliggende ruimte voor de proef, het was een wat donkere sobere ruimte, met aan een kant de kantine en aan de overkant nog een opening van de bak afgesloten met een slagboom (rood met wit). Wij eerst een beetje ronddraven, laten kijken, weer allemaal spannende dingen, maar ze liep er min of meer gewoon langs.

Eindelijk konden we met de proef beginnen. Op een gegeven moment waren we op de linkerhand aan het doorzitten, komen we langs de slagboom (voor de 5e x ofzo), en whoem, zo in de achteruit, naar het midden van de bak. Ik denk, wat krijgen we nou

Ik moet zeggen dat ik ook geen zweep had, dus straffen kon ik niet. Behalve met miin been dan. Ik heb geprobeerd stelling naar links te nemen, linkerbeen erbij, rechterhand aan de hals, linker van de hals.
Hoe lossen jullie zoiets op? Had ik toch maar beter een zweep kunnen hebben, en een flinke tetter verkopen? ulisse is geen bang paard, kan me haast niet voorstellen dat ze heel bang was, maar je weet het niet hè. Ze is nog wel jong, zou ze aan het puberen zijn? Of heeft ze die leeftijd al gehad? Ze is 6 jaar. Of is het gewoon pech, maar het gebeurt, is bij iedereen wel eens zo, en zal vast nog weer gebeuren???