Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Aranel schreef:Op rassen wedstrijden geldt deze regel niet inderdaad. Je zou dus je punten kunnen rijden tot een met L2 op barokke/Haflingerwedstrijden. Of het verstandig is, is een tweede natuurlijk. Die regel is er niet voor niks.
everdijhof schreef:ik start niet zomaar he ik heb maar een sport paard de rest is drachtige of staat met een veulen kent er iemand de regels in belgie of die daar ook van toepasing zijn

Urielle schreef:everdijhof schreef:ik start niet zomaar he ik heb maar een sport paard de rest is drachtige of staat met een veulen kent er iemand de regels in belgie of die daar ook van toepasing zijn
In België mag je bij de LRV ook niet zomaar een hengst starten, bij de VLP wel. Wat is de stokmaat van je hengstje? Want bij de VLP mag je meen ik alleen E en A starten met een pony (of L ook nog? Is lang geleden dat ik daarmee bezig was. Enfin, staat wel in de reglementen van de VLP). Ik schat in dat het ook lastig scoren wordt in België met een haf....
Dorine92 schreef:Urielle schreef:Ik schat in dat het ook lastig scoren wordt in België met een haf....
Hoezo dat? Goed is goed toch?
Lowara schreef:jury schreef:rassenwedstrijden vallen ook gewoon onder reglement knhs
Bepaalde stamboeken hebben vanuit het KNHS vrijstelling voor de L2 regel met hengsten, moeten deze wel vanuit concoursen onderling uitrijden tot ze L2 zijn alvorens ze officieel mogen starten geloof ik
Urielle schreef:Dorine92 schreef:Hoezo dat? Goed is goed toch?
In België wordt nog wat, laat ons zeggen, traditioneler... gekeken. Het kan absoluut, maar hij moet wel zo briljant voor elkaar zijn en je moet ook qua publiek stevig in je schoenen staan.
Dorine92 schreef:Ik geloof daar niet zo in. Goed is goed, daar kan geen jury omheen. En we hebben het hier niet over grand prix, maar een L proefje. Oftewel links, rechts, harder, zachter, vooruit, achteruit, beetje opzij, en stilstaan. En wat heeft het publiek ermee te maken? Die hoeven je niet te beoordelen gelukkig