Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kim_Evendi schreef:Om hierop in te haken:
Weet iemand hoe het zit als je geen L2/L hebt gereden maar wel in een andere discipline (endurance) al op niveau rijdt?
Ik mag bijvoorbeeld op endurance wedstrijden met een hengst starten, maar mag dat in de dressuur dan automatisch ook?
sigrid1182 schreef:Het was altijd l2 met 1 wp. Ik heb een vriendin ooit een ruin uitgeleend, omdat zij anders dr friese hengst niet mocht starten. En dat is ook niet verwondelijk.. Ik zit dr niet op te wachten dat iemand met zn hengst mij lastig valt met mn hengstige merrie, omdat de ruiter van hengst nog nooit wedstrijd heeft gereden. Dus een wedstrijdeis wat betreft hengsten is wel t minste. En ook moet je als ruiter met hengst op vreemde plekken en tussen merries gaan rijden, zodat die op wedstrijd beetje te hanteren is. Anders kan t levengevaarlijke situaties opleveren.
Dit was bij de paarden overgens.
davinci2412 schreef:Kim_Evendi schreef:Om hierop in te haken:
Weet iemand hoe het zit als je geen L2/L hebt gereden maar wel in een andere discipline (endurance) al op niveau rijdt?
Ik mag bijvoorbeeld op endurance wedstrijden met een hengst starten, maar mag dat in de dressuur dan automatisch ook?
Ik haak ook even in. Stel je hebt met een B pony L2 +1 gereden, mag je dan bij de paarden of E pony's met een hengst starten?