ik had een vraag ik had afgelopen weekend concours en er stond bij punt 16: zie punt 17 mag dat zo maar. had zelf helemaal geen goed gevoel bij het protecol. paard was voor het eerst mee in het L2 en had een 8 voor overgang naar draf van K naar B terwijl ik na B nog vrolijk heeeel gesloten zat te galoperen. en zo waren er wel meer punten dat ik dacht huh.
ja dat snap ik dat dat voor de schrijver makkelijker is maar er is bij punt 16 geschreven zie punt 17. vind dat raar een oordeel over een punt wat daarna komt
Of het commentaar is pas naderhand gegeven. Punt 16 en punt 17 zijn bekeken; commentaar was hetzelfde, schrijver deed het in die volgorde opschrijven.
Alice13
Geplaatst: 28-01-15 14:42
ohw dat is inderdaad wel raar. heb je niet de kans gehad om de jury na de tijd te spreken over je protocol?
Jet
Geplaatst: 30-01-15 23:09
Misschien had de schrijfster i.p.v. het commentaar bij 16 het per ongeluk bij 17 gezet en heeft ze het zo proberen op te lossen? Ook kan het zo zijn dat de schrijfster het commentaar van de jury niet bij kon houden en het daarom zo heeft opgelost. Heb je het idee dat het commentaar daar wel klopt?
Wat stond er dan bij punt 17? Want bij beide proeven zijn punt 16 en 17 twee verschillende onderdelen...
Enne, komt wel eens voor dat een jury net even wat mist. Kreeg ook eens een 7 voor halthouden terwijl ik toch echt niet gemerkt heb dat mijn paard een moment ontspannen stilstond :d