Bixie startpas

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyUrsy

Bixie startpas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 20:16

Weet er iemand of je een bixie start/stempelkaart voor twee verschillende pony's mag gebruiken?. We hebben een nieuwe pony en ik wilde hiervoor een nieuwe bixie start/stempelkaart aanvragen. Maar nu zie ik dat op de kaart van onze andere pony ook gewoon als naam "bixie pony" staat. Als ik nu voor de nieuwe pony ook nog een kaart aanvraag staat daar ook weer gewoon "bixie pony" als naam. Lijkt me dat we dan net zo goed kunnen doorstempelen met de oude kaart.

Hoop dat het een beetje duidelijk is.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 21:15

Gaat zo een kaart niet per amazone? Op sommige manege's organiseren ze ook wel eens bixiwedstrijden, en de ene keer moet de ruiter op het ene paard en de andere keer op de andere. En dan lijkt het mij niet dat er per paard een stempelkaart is maar juist per ruiter die deelneemt (en dus lid is van de KNHS)?

liberty

Re: Bixie startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:45

Bixie startkaart is niet gebonden aan een pony, anders stond de ponynaam er wel op.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 03:25

Je mag idd de kaart voor meerdere pony's gebruiken. De kaart is gebonden aan ruiter/amazone.
Iedere pony die correct ingeent en gechipt is mag meedoen.

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-15 21:04

Bedankt voor jullie antwoorden!