Prijzen op wedstrijd en wedstrijddag

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xmarliez

Prijzen op wedstrijd en wedstrijddag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 16:16

Hallo,
Met onze vereniging zouden wij graag officiële wedstrijden gaan organiseren. Zodoende zijn wij ons een beetje aan het voorbereiden.
Nou heb ik enkel de ervaring van mezelf en natuurlijk van de leden die wedstrijd rijden maar graag zou ik ook de ervaring willen van wedstrijd rijdende bokkers wat betreft de wedstrijddag.

Wat vinden jullie fijn en minder fijn op een wedstrijddag?
Zelf vind ik het persoonlijk vreselijk om lang te moeten wachten op mijn punten. Zo ook de leden van onze vereniging. Dus dat staat al vast, nadat de ruiter klaar is met rijden moeten de coupons klaarliggen en moet de stand zichtbaar zijn (er is de hele dag iemand op het secretariaat die dit constant invult/bijhoudt).
Nu zitten we nog te dubben over de prijzen. Wij zijn van mening dat geldprijzen enorm motiverend werkt. Alleen houdt de vereniging zo minder winst over aan de wedstrijd. Nu zaten we te denken, de eerste proef geldprijzen en de 2e proef een beker. Wat vinden jullie daar van? De eerste proef zou dan de eerste plaats 20,-, 2e plaats 15,-, 3e plaats 12,50, 4e plaats 10,- etc. En dan de 2e proef enkel een beker en rozet.

Graag horen we ook andere meningen! Wat vind jij leuk/handig om te krijgen wanneer je in de prijzen valt? En laat je sommige wedstrijden liggen omdat je daar enkel een beker krijgt of ga je juist de wedstrijden opzoeken die geldprijzen hebben?
Wat motiveert jou om bij een bepaalde locatie te gaan starten?

En wanneer een locatie niet de meest ideale opzet heeft (wij hebben bijv. 20x40 buiten losrijden op een goede bodem met het indoor seizoen en wedstrijd dan indoor, ook met een goede bodem en een ruime, lichte hal), outdoor is het omgedraaid. Dus binnen losrijden.

Wat zou jou als ruiter motiveren om toch deel te nemen aan een wedstrijd die niet de meest ideale opzet heeft?

Ik ben erg benieuwd, alvast bedankt.

lightblue

Re: Prijzen op wedstrijd en wedstrijddag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:31

Ben een ponyruiter, dus geldprijzen zitten er nooit in haha. Maar dat met het wachten op de punten is zeker een goed punt! Vind het persoonlijk ook echt verschrikkelijk!
Daarbij kan ik me er ook mateloos aan ergeren als er tijdens mijn proef ineens paarden naast me worden losgegooid etcetera. Oh, en erop letten dat er geschikte parkeerplekken zijn voor zowel (2paards) trailers als paardenwagens. :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:33

Vaak zie ik verenigingen die een samenwerking hebben met een ruitersportzaak en dan geven ze of prijzen of cadeaubonnen. Dat zou je ook kunnen overwegen i.p.v. geldprijzen.

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:37

het is ook leuk om een tafel met kleine dingetjes BV gesponsorde zweepjes handschoentjes ect. neer te zetten voor 1 of 2 muntjes mogen ze een envelop pakken als daar bijvoorbeeld nummer 73 in zit dan mogen ze nummer 73 van de tafel af halen :D
groot succes bij ons

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 18:14

Het losgooien van paarden zal niet gebeuren aangezien het een vereniging is met enkel 2 banen en geen stallen etc. Er is ook meer dan voldoende parkeer gelegenheid gelukkig!

Slina, zou jij blijer worden van € 20,- of van een cadeaubon van een ruitersportzaak? :) ik zelf van geld maar het is wel leuk om even te peilen wat de ruiters over het algemeen liever hebben. Wij hebben enkel een Divoza in de buurt dus daar zouden wij dan de cadeaubonnen kunnen halen. De kosten zouden dan gewoon hetzelfde blijven. Dus dan is het enkel bekijken wat de ruiters het liefste hebben.

Melissapupa, dat is bedoeld als extra denk ik? Of als prijs? :) Klinkt wel leuk!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:18

Ik vind het wel fijn dat ik mijn inschrijfgeld terug kan winnen.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:30

Met die geldprijzen ga je niet uit de kosten komen. De reden dat verenigingen bonnen geven is dat ze deze vaak voor een deel gesponsord krijgen of pas hoeven te betalen als ze worden uitgegeven. Rubrieken met maar 1 wedstrijd ring zijn klein dus je zal heel veel prijzen moeten geven uitgaande van een 1 op 4 prijzenschaal.

Let ook even op, ik weet niet of je bij een proef geld mag geven en de andere bekers, check dit even in de reglementen.

Persoonlijk, ik zou vreselijk balen als ik prijs had in de tweede ring en met een bekertje naar huis moet terwijl de winnaar in ring 1 met een dikke enveloppe naar huis gaat. Ik zou dan kiezen voor gelijke prijzen per ring. het zou voor mij een afknapper zijn.
Verder, ik heb liever een bon, geld gaat in de portemonnee en is zo weer uitgegeven, bonnen spaar ik op voor wat leuks.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 18:35

ingvdh schreef:
Met die geldprijzen ga je niet uit de kosten komen. De reden dat verenigingen bonnen geven is dat ze deze vaak voor een deel gesponsord krijgen of pas hoeven te betalen als ze worden uitgegeven. Rubrieken met maar 1 wedstrijd ring zijn klein dus je zal heel veel prijzen moeten geven uitgaande van een 1 op 4 prijzenschaal.

Let ook even op, ik weet niet of je bij een proef geld mag geven en de andere bekers, check dit even in de reglementen.

Persoonlijk, ik zou vreselijk balen als ik prijs had in de tweede ring en met een bekertje naar huis moet terwijl de winnaar in ring 1 met een dikke enveloppe naar huis gaat. Ik zou dan kiezen voor gelijke prijzen per ring. het zou voor mij een afknapper zijn.
Verder, ik heb liever een bon, geld gaat in de portemonnee en is zo weer uitgegeven, bonnen spaar ik op voor wat leuks.

Ik zal even met de KNHS daar over bellen inderdaad. Ik weet wel dat er een vereniging in de buurt is die bij de ene proef geldprijzen geeft en bij de ander gebruikersartikelen.
Maar dat is dan ongeveer gelijk aan elkaar.

En wat bedoel je met niet uit de kosten komen? :) Ik heb al berekend wat er aan het einde van de wedstrijddag overgehouden wordt en ook al zouden we beide proeven geldprijzen geven dan houden we nog best een leuk centje over (mits volle wedstrijd uiteraard). Maar natuurlijk minder dan wanneer we de 2e proef een beker geven ipv geld.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:43

xmarliez schreef:
Het losgooien van paarden zal niet gebeuren aangezien het een vereniging is met enkel 2 banen en geen stallen etc. Er is ook meer dan voldoende parkeer gelegenheid gelukkig!

Slina, zou jij blijer worden van € 20,- of van een cadeaubon van een ruitersportzaak? :) ik zelf van geld maar het is wel leuk om even te peilen wat de ruiters over het algemeen liever hebben. Wij hebben enkel een Divoza in de buurt dus daar zouden wij dan de cadeaubonnen kunnen halen. De kosten zouden dan gewoon hetzelfde blijven. Dus dan is het enkel bekijken wat de ruiters het liefste hebben.

Melissapupa, dat is bedoeld als extra denk ik? Of als prijs? :) Klinkt wel leuk!

Nou, geld natuurlijk :o
Maar als spullen voor jullie voordeliger is (je moet natuurlijk geen verlies draaien..) dan snap ik dat ook.

mystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:47

Het te lang wachten op een prijsuitreiking vind ik ook verschrikkelijk.
Zorg er ook voor dat je een goede kantine hebt, zeker in de wintermaanden plus dat zijn ook weer extra inkomsten.
wat denk ik ook belangrijk is dat het startgeld niet te hoog is. Ik start liever op een wedstrijd met 8,50 startgeld en alleen maar een rozet dan een gelijkwaardige wedstrijd met 12,50 en dan prijzengeld.
weet niet in welke regio jullie zitten maar er is bij ons een wedstrijd in de buurt die op maandagavond en woensdagavond wedstrijd hebben en die zitten altijd bomvol. Daar zijn er maar weinig van namelijk.

Succes met de organisatie van jullie wedstrijd.

Ps. Meld de eerste keer niet meteen al je wedstrijden aan bij de knhs want als de organisatie toch tegenvalt zit je er voor een aantal wedstrijden aan vast

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 18:54

Verlies draaien zouden we sowieso niet doen bij een volle wedstrijd (berekend op een kleine wedstrijd die wel vol te krijgen moet zijn).
Kantine is ook in orde, die is prachtig met goede dames er achter die lekkere tosti's maken ;)

Startgeld is net zoals overal in de regio, 10 euro per proef.

Goede tips Mystique! Inderdaad een goed om te peilen of wedstrijden doordeweeks hier in de regio in de smaak vallen ;) zijn er nog niet zoveel van volgens mij.

Bedankt tot nu toe voor alle reacties!

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:01

Ik vind het buiten losrijden erg lastig plannen altijd. Je weet in de winter nooit zeker wat het weer doet. Ik vind het helemaal niet erg om buiten te rijden hoor, maar als je toewerkt naar je wedstrijd en daags van te voren blijkt de grond bevroren of er een pak sneeuw te liggen...dat is gewoon zonde dan. Soepel omgaan daarmee zou voor mij dus een pluspunt zijn, evenals een late sluitingsdatum.

Punten meteen bekendmaken vind ik een grote plus! Ook vind ik het altijd fijn als je eventuele prijzen de hele dag nog af mag halen, ik breng altijd graag mijn paard naar huis als er nog flink wat starters na mij zijn. Dan lukt het niet altijd om precies tijdens de prijsuitreiking terug te zijn.

Verder vriendelijke organisatie (klinkt misschien heel onnozel maar er zitten er af en toe tussen...poeh), beetje een nette accommodatie (hoeft zeker niet nieuw maar een beetje opgeruimd zodat het veilig is) en een programma dat redelijk op tijd loopt zijn ook altijd pluspunten.

Qua prijzen vind ik geldprijzen en gebruiksartikelen altijd leuk. Bonnen minder omdat het dan vaak zo weer uitvalt dat je een bon hebt van een winkel waar je nooit komt en die vervolgens blijft liggen.

Tot slot nog iets wat voor mij heel belangrijk is, een goede bodem! Geen gaten en kuilen, niet tot de kogels erdoor en geen stof.

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:06

Mijn vrouw zit in het bestuur van een vereniging met maar een binnenbaan en dus buiten, op een goede bodem, inrijden.
In de winter is dat toch wel een dingetje en daarom zijn de indoorwedstrijden in okt, nov en maart omdat dec, jan en feb te onzeker zijn qua weer.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 19:09

0000 schreef:
Ik vind het buiten losrijden erg lastig plannen altijd. Je weet in de winter nooit zeker wat het weer doet. Ik vind het helemaal niet erg om buiten te rijden hoor, maar als je toewerkt naar je wedstrijd en daags van te voren blijkt de grond bevroren of er een pak sneeuw te liggen...dat is gewoon zonde dan. Soepel omgaan daarmee zou voor mij dus een pluspunt zijn, evenals een late sluitingsdatum.

Punten meteen bekendmaken vind ik een grote plus! Ook vind ik het altijd fijn als je eventuele prijzen de hele dag nog af mag halen, ik breng altijd graag mijn paard naar huis als er nog flink wat starters na mij zijn. Dan lukt het niet altijd om precies tijdens de prijsuitreiking terug te zijn.

Verder vriendelijke organisatie (klinkt misschien heel onnozel maar er zitten er af en toe tussen...poeh), beetje een nette accommodatie (hoeft zeker niet nieuw maar een beetje opgeruimd zodat het veilig is) en een programma dat redelijk op tijd loopt zijn ook altijd pluspunten.

Qua prijzen vind ik geldprijzen en gebruiksartikelen altijd leuk. Bonnen minder omdat het dan vaak zo weer uitvalt dat je een bon hebt van een winkel waar je nooit komt en die vervolgens blijft liggen.

Tot slot nog iets wat voor mij heel belangrijk is, een goede bodem! Geen gaten en kuilen, niet tot de kogels erdoor en geen stof.

Super bedankt voor deze punten! Gelukkig kunnen wij al aan de meeste goed voldoen. De bodem is top (swanenberg bodem buiten en de binnenbaan is nu met ongewassen cycloonzand met daaronder kunstgrasmatten en zal binnenkort aangevuld worden met goede kwaliteit vlokken, bodem is altijd top te rijden zonder kuilen (ook niet na veel combinaties achter elkaar)). Buiten is de bodem in principe altijd te rijden, als het vriest maar er is voor de vorst gesleept kan er nog lang gereden worden of het moet echt te gek worden natuurlijk. Of dagen van te voren hevige regenval wat de drainage niet meer aan kan en dan vorst. Maar we gaan proberen te wedstrijden in de meest gunstige tijden te plannen (dus niet midden in de winter, dan is er meer kans op een onberijdbare baan).

Hoe zie je dat voor je, soepel daarmee omgaan? :)
Prijzen zouden gewoon bewaard worden tot het einde van de wedstrijd. Dus er is die dag nog voldoende mogelijkheid om de prijzen op te halen.

Vriendelijk zijn we al het goed is ook haha :P en de accommodatie is top in orde. Netjes, ruime parkeergelegenheid, omheinig in veilig, banen zijn goed, er is verlichting aanwezig en de boel om de banen heen is netjes bestraat.

Bij gebruikersartikelen. Wat is leuk om te krijgen?

Ik ben wel eens naar huis gegaan met een halstertouw terwijl ik eerste werd want de rest wat op tafel lag was echt vreselijk.. nou dan net zo lief een beker want een halstertouw kan ik voor 4 euro ook wel kopen bij de Divoza.. Ik ben benieuwd wat jullie leuk vinden om mee te nemen van een tafel als je prijs hebt! :)

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:13

In de winter buiten losrijden zou voor mij een nadeel zijn, maar er is in de buurt ook genoeg keuze voor binnen. In de herfst zou ik buiten losrijden geen probleem vinden, mits goede en droge bodem.
Zomers binnen losrijden is geen probleem voor mij.
Bekers als prijzen vind ik niet leuk, die verdwijnen thuis toch in de prullenbak. Geld of gebruiksvoorwerpen wel, maat de prijzen zijn voor mij niet doorslaggevend of ik vaker naar een wedstrijd ga.
Belangrijk vind ik: goede bodem, parkeermogelijkheden, niet te kleine startgroepen, snelle uitslag.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 19:18

Omdat wij buiten losrijden hebben moeten we inderdaad ergens de wedstrijddeelnemers mee 'aantrekken'. In ons geval met deze punten:
- Goede bodem/accommodatie (dus ook parkeergelegenheid)
- Snelle wedstrijdorganisatie
- Kleinschalig (dus rustiger)
- Geldprijzen

Die geldprijzen zouden dan hopelijk doorslaggevend zijn waarom ze er wel voor kiezen bij ons wedstrijd te komen rijden. Wanneer wij enkel een beker geven dan zijn de andere verenigingen met binnen losrijden en ook een beker natuurlijk aantrekkelijker.
Alleen 2 keer geldprijzen zou voor ons betekenen minder winst aan het einde van de dag. Wanneer we de eerste proef geldprijzen doen en de 2e proef een beker (of gebruikersartikel) houdt de vereniging iets meer geld over aan het einde van het liedje.

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:19

melissapupa schreef:
het is ook leuk om een tafel met kleine dingetjes BV gesponsorde zweepjes handschoentjes ect. neer te zetten voor 1 of 2 muntjes mogen ze een envelop pakken als daar bijvoorbeeld nummer 73 in zit dan mogen ze nummer 73 van de tafel af halen :D
groot succes bij ons

Vind ik juist verschrikkelijk, tenminste de gesponsorde zweepjes enzo.
Het is vaak troep en gaat bij ons ook regelrecht de prullenbak in en als er op die zelfde datum een ander concours zou zijn, zou ik daar heen gaan.
Het kost al genoeg, dan zou ik in ieder geval graag mijn inschrijfkosten er uit willen hebben. Maar dit is denk ik vooral een groot succes bij de kleine pony ruiters.

Bonnen ben ik zelf op zich ook niet zo'n fan van maar zou de wedstrijd niet laten schieten.
Heb wel eens wedstrijd gehad dat daar ter plekke een standje stond maar de winkel zelf echt 50/60 km verderop vanuit het wedstrijdterrein was.
Toen won ik 5/6 rubrieken en nog had ik maar een banketstaaf bedrag... Dat is het vaak met waardebonnen. Maar met waardebonnen van de Divoza gaat het eigenlijk altijd wel goed. Omdat Divoza een goede webshop heeft en de filialen vrij goed door het land verspreid heeft.

Gebruiksartikelen is leuk voor erbij. Zelf laat ik het vaak achter op het secretariaat behalve als het iets nuttigs is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:20

Ik zou eerder kiezen om altijd binnen in te rijden, mits je de binnenbak in de zomer goed kan ventileren zodat het er niet snikheet wordt.

Reden: Als het regent in de winter en je moet buiten inrijden, dan ben je gewoon zeiknat en verkleumt tegen de tijd dat je in de proef komt. En dan moet je in dat rotweer ook nog even gaan uitstappen. Niet leuk. Ook niet voor de grooms, die staan dan eveneens de hele tijd in dat rotweer (en je paddockmeester ook). Dan is het handiger dat iedereen gezellig en droog kan losrijden binnen. Blijft je buitenbak ook iets beter van, niemand host graag in een verzopen buitenbak met 10 tegelijk.
Als je dan binnen kan inrijden, hoef je hooguit 3 minuten naar buiten in de kou en het slechte weer, en kan je binnen uit wind en regen je paard uitstappen nadien.

In de zomer bij warm weer heeft iedereen dan schaduw om los te rijden. Veel minder last van vliegen, veel minder gezweet van paard en ruiter, veel minder last van een brandende zon. Eveneens weer aangenamer voor paard, ruiter en groom. Je bent als ruiter dan ook niet stekeblind als je buiten inrijdt in de zon, waar alles weerkaatst en dan moet je een bak in die binnen donkerder is. Natuurlijk is het ook even aanpassen als je van schaduw naar felle zon gaat maar goed.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:22

Klinkt fijn!

Met soepel omgaan bedoel ik dat als de wedstrijd niet door kan gaan je bijvoorbeeld de keuze krijgt tussen je inschrijfgeld terugkrijgen of je inschrijving verplaatsen naar de volgende wedstrijd oid.

Ik vind gebruiksartikelen die je sowieso nodig hebt altijd fijn. Shampoo, anti-klit, dekjes, beenbeschermers. Dat soort dingen gaan op of slijten en zijn, vind ik, altijd handig om op voorraad te hebben.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:25

Ik kijk zeker wel naar de prijzen voordat ik me opgeef. Wedstrijden waar geen prijzen zijn, of bekers, sla ik over. Geldprijzen, cadeaubonnen en gebruiksvoorwerpen vind ik prima.
Alleen moeten het dan wel nuttige gebruiksvoorwerpen zijn :+ Een halstertouw of hoevenkrabber... Seriously? >;)

Een goede bodem vind ik ook belangrijk. Maar dat is iets waar ik met name buiten op selecteer, voor binnen is het meestal wel goed voor elkaar. Ik wil liever geen knollenveld ;)

Daarnaast ben ik fan van op tijd starten. Een startvolgorde zonder tijden vind ik minder prettig, het is toch lastiger incalculeren. Bij op tijd starten is een vereniging verplicht dit zo te laten als ik me niet vergis, tenzij de ruiter akkoord gaat met iets eerder starten.

Verder vind ik de parkeergelegenheid ook belangrijk, mooi ruim parkeren heeft een pre. Makkelijk wegkomen ook.

Ohja, ruim losrijden vind ik ook wel erg prettig. Hier in de buurt is een locatie waar je twee proeven kan starten en binnen kan losrijden. Alleen moet je dan binnen losrijden op 20 x 20 meter... Nou, kan je nagaan hoe druk het daar is als iedereen daar ook gaat losrijden omdat het buiten niet mogelijk is bij vorst of regen.

Een goede ringmeester is ook een pré.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 19:26

Helaas is het op onze accommodatie niet anders. Al moet ik wel zeggen dat wij veel bomen om de buitenbaan hebben en ik heb vaker les gehad met behoorlijke regen (binnenbaan was toen nog niet klaar) en uiteindelijk viel het ons alles mee wat we nat geworden waren. Maar toch zijn we afhankelijk van het weer en we zitten natuurlijk ook niet te wachten op te veel afmeldingen dus daarom kiezen we er ook voor de wedstrijden in de meest gunstige periodes van het jaar te houden, zoals Albert hierboven inderdaad ook al adviseerd, en dan maar gewoon duimen dat het droog blijft en anders eventueel op tijd aflassen.

De binnenbaan is voor de zomer nog steeds fijn om in te rijden gelukkig! Dus die wedstrijden zitten als het goed is wel goed :D

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:28

Buiten het wachten op de uitslag, is het wachten op het rijden van je proef ook heeeel vervelend. Ben vaker op concoursen geweest (was wel springen) waar het gewoon 1.5 uur uitliep..

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 19:30

Janine1990 schreef:
Ik kijk zeker wel naar de prijzen voordat ik me opgeef. Wedstrijden waar geen prijzen zijn, of bekers, sla ik over. Geldprijzen, cadeaubonnen en gebruiksvoorwerpen vind ik prima.
Alleen moeten het dan wel nuttige gebruiksvoorwerpen zijn :+ Een halstertouw of hoevenkrabber... Seriously? >;)

Een goede bodem vind ik ook belangrijk. Maar dat is iets waar ik met name buiten op selecteer, voor binnen is het meestal wel goed voor elkaar. Ik wil liever geen knollenveld ;)

Daarnaast ben ik fan van op tijd starten. Een startvolgorde zonder tijden vind ik minder prettig, het is toch lastiger incalculeren. Bij op tijd starten is een vereniging verplicht dit zo te laten als ik me niet vergis, tenzij de ruiter akkoord gaat met iets eerder starten.

Verder vind ik de parkeergelegenheid ook belangrijk, mooi ruim parkeren heeft een pre. Makkelijk wegkomen ook.

Ohja, ruim losrijden vind ik ook wel erg prettig. Hier in de buurt is een locatie waar je twee proeven kan starten en binnen kan losrijden. Alleen moet je dan binnen losrijden op 20 x 20 meter... Nou, kan je nagaan hoe druk het daar is als iedereen daar ook gaat losrijden omdat het buiten niet mogelijk is bij vorst of regen.

Een goede ringmeester is ook een pré.

Ja naar 20x20 losrijden wedstrijden ga ik ook echt niet heen, hutje mutje op elkaar. Vreselijk.. Wij hebben 20x45 ongeveer losrijden en er zullen niet meer dan 4 tot 6 combinaties per keer losrijden denken wij.
Daarnaast wordt de startlijst met tijden gemaakt inderdaad en daar zullen we ons ook aan moeten houden (als je bij uitval iemand eerder laat starten zal je iedereen eerder moeten laten starten dus dan kun je beter de normale tijden aanhouden en de jury in de tussentijd een extra kopje koffie aanbieden ;) ).
Uitloop gaan wij ook niet vanuit aangezien het een kleinschalige wedstrijd is dus dan moet er wel iets vreselijks gebeuren wil het enorm uitlopen maar daar rekenen we natuurlijk niet op.

En een ringmeester is aangewezig! Waaraan je kunt vragen hoeveel combinaties je nog moet wachten mocht je dat willen weten en die aangeeft dat je na de persoon die nu de ring in is zal moeten starten.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:31

Ik zou niet kiezen voor bekers bij de paarden, dat wordt niet echt gewaardeerd ;) en zo goedkoop zijn ze niet...

Of beide proeven geld, of de 2e gebruiksvoorwerpen dat hoeft niet perse paardenspul te zijn.
Hier zijn het ook wel prijzen van de bakker bijv appeltaart of een notenslof.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 19:32

0000 schreef:
Klinkt fijn!

Met soepel omgaan bedoel ik dat als de wedstrijd niet door kan gaan je bijvoorbeeld de keuze krijgt tussen je inschrijfgeld terugkrijgen of je inschrijving verplaatsen naar de volgende wedstrijd oid.

Ik vind gebruiksartikelen die je sowieso nodig hebt altijd fijn. Shampoo, anti-klit, dekjes, beenbeschermers. Dat soort dingen gaan op of slijten en zijn, vind ik, altijd handig om op voorraad te hebben.

Thanks voor de tip! Inschrijfgeld terug zou voor ons eigenlijk niet meer dan normaal zijn maar dat je eventueel ook nog als optie kunt regelen dat het verzet wordt naar de volgende wedstrijd is een goede tip!