hoe nu starten met paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxanoukxx1

hoe nu starten met paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 22:28

hallo allemaal,

ik heb 5 jaar geleden mijn paard gekocht maar nooit over laten schrijven op onze naam.
nu 5 jaar later ben ik er klaar voor om voor t eerst wedstrijden te gaan starten, ik ben al lid van een rijvereniging en van de KNHS en ik klik op registreren paard, blijkt dat mijn paard al geregistreerd is door zijn vorige eigenaar, hij staat nog geregistreerd als hengst omdat hij toen jong was maar heeft nog nooit wedstrijden gelopen. maar het probleem is dus dat ik niet met een hengst zou mogen starten dus het moet aangepast worden.

hoe kan je zoiets aanpassen?
moet dan de oude eigenaar hem uit het systeem halen zodat ik hem opnieuw kan registreren?
of moet ik mijn paard echt helemaal laten overschrijven en zijn geslacht laten aanpassen?

gr anouk

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:33

Even een mailtje naar de KNHS sturen, dan passen ze het voor je aan. Je hoeft hem trouwens niet op je naam te zetten voor een startkaart.

JenniferU

Re: hoe nu starten met paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:36

morgen even bellen.... dan passen ze het meteen aan voor je ,ik had dat ook met die van mij namelijk

xxanoukxx1

Re: hoe nu starten met paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 22:37

oke bedankt dan ga ik morgen even bellen!