Ik kon het zo gauw niet vinden, dus vraagje. Ik heb een pony in het L gesprongen en was L1 startgerechtigd, nu heb ik een ander jonge pony, deze heeft niets gelopen. Tellen mijn winstpunten nog voor mij nieuwe pony? Sorry als hier veel topics over zijn maar de 2 zegt van wel en de ander niet.
Nee de winstpunten die je hebt gereden horen bij dat paard. Met dit nieuwe paard moet je die winstpunten weer opnieuw rijden. Dus je begint gewoon overnieuw met je jonge paard
Jij bent B dressuur geklasseerd dus, en je jonge pony heeft nog geen winstpunten behaald? Dan moet je sowieso beginnen in de B, en je begint met 0 winstpunten
Nee dit is alleen van toepassing wanneer je nieuwe pony al hoger heeft gelopen. (en als je zelf diverse paarden in hogere klasses hebt gestart maar dat is niet in dit geval) Voorbeeld: Jij bent L springen en je pony M springen, als je dan gaat springen begin je in de L, b mag dan helaas niet meer.
In dit geval is je nieuwe pony nog niets dus mag je springen in de B beginnen en met dressuur moet je in de B beginnen.