1ste gezinslid startpas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dustyenmax18

1ste gezinslid startpas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 11:21

Hallo,
Ik kreeg een kosten overzicht van de startpas voor dit jaar, en nu had ik het er met vriendinne over die jaarlijks rond de 100 euro uitkomen voor de hele startpas.
En ik kom zelf rond de 160 euro uit.

start kaart : rond de 79 euro
Basiscontributie: 10 euro
eerste gezinslid: 43
Administratie kosten: 3.50
lidmaatschap rij vereniging: 35 euro

Nu zijn wij gaan verglijken en hun betalen alleen de startkaart, administratie kosten en het lidmaatschap voor de rijvereniging.

Hun betalen dus geen basis contributie en eerste gezinslid ( zijn beide enigste in de fam die wedstrijd rijden)

Waarom mOet ik dit elk jaar weer opnieuw betalen?

Alvast bedankt!

_Sofie

Re: 1ste gezinslid startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 11:28

Is eerste gezinslid niet wat je betaalt voor de Paard&Sport? Of zeg ik dan iets stoms? P&S kost wel ongeveer zoiets per jaar en alleen het eerste gezinslid hoeft het te betalen (stel dat je een zusje hebt die ook start, hoef je maar een keer het abonnement op P&S te betalen).

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 11:41

Wat betalen hun aan lidmaatschap rijvereniging dan?
Sommige verenigingen verrekenen eerste gezinslid met het lidmaatschap.

En waarom is jou basiscontributie 10 euro? Die is bij mij 8 euro.

Ik vind met invoering van de startpas dat de kosten van wedstrijden rijden erg de pan uit zijn gerezen.

0000

Re: 1ste gezinslid startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 21:25

Bij ons zaten de basiscontributie en kosten eerste gezinslid altijd verwerkt in het lidmaatschap van de ponyclub. Dat betaalde je dus aan de club, die vervolgens weer aan de KNHS (nouja, toen NKB) betaalde. Dan is je lidmaatschap rijvereniging hoger maar kom je uiteindelijk weer op hetzelfde bedrag uit.