ik heb regelmatig FNRS wedstrijden. en daarbij moet je een haarnetje in. maar het probleem is dus dat ik een haarnetje heb met een strik en een verstelbare cap. mijn knot met het haarnetje passen niet onder de cap. ik heb al een een ander haarnetje gekocht maar nu zonder strik. dit werkt ook niet want hij is veel te groot.
heeft iemand dus een klein haarnetje gezien geef dan ff de site door, of heb je een tip om het onder mijn cap te doen. reageer dan graag hier onder
Een vlecht maken van je haar, en het haarnetje een stukje lager erin vast zetten, dus onder je helm. Haar erin en klaar.
LiannePuthzy
Geplaatst: 27-12-14 22:48
galop9 schreef:
dankje wel ik denk inderdaad dat die wel er onder past
bij de epplejeck hebben ze ook nog een zwarte
Pippavd
Geplaatst: 28-12-14 09:12
Als je eerst een hele lage vlecht maakt en het haarnetje met strik er over doet moet het gewoon passen. Het voelt waarschijnlijk op het eerste moment heel raar maar ik zie heel veel mensen ermee rondlopen!
Ik heb geen verstelbare cap, maar ik kan gewoon een dikke donutknot in (heb haar tot op mijn schouders en behoorlijk dik haar ook), en dan alsnog mijn cap op. Gewoon strak een knot maken en voor je je cap op doet omlaag trekken.
Zelf had ik ook de parels netje onder mijn verstelbare cap. gewoon met schuifspeltjes vastmaken. Het probleem bij mij was wel 1 x had ik hem niet goed vastgemaakt en halverwege de proef vloog die er af...