daar kan in me groen geel aan ergeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

blackpearl94

daar kan in me groen geel aan ergeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 10:47

hallo,

hebben jullie dit ook wel is mee gemaakt.
geef je je op voor een concours krijg je ontvangst bevestiging en dan sta je gewoon niet op de lijst.
mail je er heen en krijg je als antwoord ja we zitten nu al vol.
en dat terwijl je je al 2 maand van te voren hebt opgegeven.

grrrr sorry moest het even kwijt

Liselot

Re: daar kan in me groen geel aan ergeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 10:48

Dan laat je toch gewoon je bevestiging zien?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:42

Ja, heb ik wel eens meegemaakt. En dan? Die mensen kunnen ook niet meer doen dan hun best en fouten worden er nu eenmaal gemaakt. Volgende week is er weer ergens wedstrijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 20:51

Als je de bevestiging stuurt komt het vaak wel goed.

En helaas werkt het ook hier zo: Waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Het zal ze vast niet met opzet gedaan zijn.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 21:27

Natuurlijk is het geen opzet maar jullie snappen toch wel dat TS zich daar aan ergert. Zou ik ook doen!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:55

Het is natuurlijk gewoon vervelend. Zeker wanneer je bijvoorbeeld afspraken hebt gemaakt met je groom of over het lenen van een auto/trailer of je hebt vrij gevraagd van je werk...

Zolang het niet uitmaakt voor de prijzen (aantal prijzen per klassement) zou ik eigenlijk zeggen dat een verenging het niet kan maken om je niet deel te laten nemen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:59

Ik zou er ook niet blij mee zijn hoor. :n
Wat heeft die ontvangstbevestiging dan voor zin? Dan had ze net zo goed ergens anders kunnen rijden.

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 16:02

Ahh balen! Misschien het bewijs toesturen, en dan hopen!
En het is wel zo: waar gewerkt word, worden fouten gemaakt! Maar drm is dit wel echt zwaar balen voor jou...

donsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 16:10

Ik heb het net gehad. IK heb me een maand geleden opgegeven voor een wedstrijd aankomend weekend. Kijk ik op de lijst, sta ik er niet op.. Na ontelbare onbeantwoorde telefoontjes en mailtjes kreeg ik als antwoord dat ik nog bijgeschreven kan worden als er een afmelding is.

ik plan mijn wedstrijden zorgvuldig omdat mijn merrie enorm stressvol op wedstrijd is en een aangepast trainingsschema heeft. Als een wedstrijd niet door kan gaan door zo'n fout dan baal ik enorm. Ik kan niet zomaar een week daarna op wedstrijd gaan. Foutje kan gebeuren maar dan verwacht ik wel een excuus en een garantie dat ik kan startten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 16:11

Een garantie dat je kunt starten als ze vol zitten? Moeten ze dan iemand anders van de lijst halen?

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 16:15

Ik heb nog nooit een wedstrijd gereden, maar dat zou ik wel terecht vinden Vonneke, als jij je op tijd aangemeld hebt, is het de fout van de organisatie.

Aangezien jij als aanmelder op tijd bent geweest met aanmelden, moeten ze iemand die later als jij heeft aangemeldt schrappen.
De organisatie is in mijn ogen dan ook verantwoordelijk om hun afspraken na te komen op volgorde. De laatste zal dan moeten worden teleurgesteld.

donsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 16:23

eens met nachtlampje. Het spijt me maar ik heb me op tijd aangemeld. Door een fout van hun kan ik nu niet startten? kom op zeg. Dan zetten ze me er maar bij. Iemand schrappen is ook niet nodig, maar de fout ligt bij de organisatie en niet bij mij. Ik meld mij altijd ruim op tijd aan en verwacht dan ook na een bevestiging dat ik kan startten.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:12

Ik heb een aantal keer gehad dat ik om wat voor reden dan ook niet op de startlijst terecht ben gekomen maar dat is altijd netjes opgelost door de organisatie.
Weet niet op wat voor manier je contact opneemt met het secretariaat maar als het dezelfde toon heeft als je berichten in dit topic Donsje dan kan ik me voorstellen dat ze niet vooraan staan om je uit de brand te helpen.
Vergeet niet dat deze mensen heel veel vrije tijd opofferen om ervoor te zorgen dat wij met z'n allen kunnen starten.

donsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:04

Als alles netjes opgelost word dan is het ook prima, zoals ik zei.. foutje kan gebeuren. Maar als ik dan eerst 3 miljoen x moet bellen en mailen voor ik een antwoord krijg, die kortaf en met een negatieve ondertoon is, dan ben ik daar niet blij mee.

Ik steek ook veel tijd in mijn paarden om op wedstrijd te kunnen namelijk.

edit: ik ben altijd vriendelijk en beleefd maar kan me er wel aan ergeren ja, en dit was de vraag van TS en de reden van dit topic. Foutjes, prima.. maar dan verwacht ik ook een vriendelijk antwoord trug.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:15

Kan gebeuren. Volgende keer beter.