Nieuwe vereniging zoeken in eigen kring 6 (ZH) tips?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Nieuwe vereniging zoeken in eigen kring 6 (ZH) tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 18:45

Hallo bokkers,

Na lang twijfelen open ik dit topic.

Ik rij nu al een paar jaar wedstrijden, toen ik mij ging aanmelden bij een vereniging heb ik vooral gekozen voor goedkoop en zonder gezeur. Lessen van een vereniging hoef ik niet, en mijn vrije weekenden zijn te schaars om bar/kantine diensten te draaien.
Toen kwam in uit bij een vereniging in kring 6 (zuid Holland). Echter, nu na een paar jaar begin ik te twijfelen. Zo beetje 90% van mijn wedstrijden rij ik in kring 5.
Ondanks dat ik totaal geen wereld ruiter ben (eerder verre van) vind ik selectie wedstrijden altijd erg leuk om mee te doen. Echter, tellen deze wedstrijden voor mij niet mee voor selectie omdat ik in de verkeerde kring rijd.

Nu mijn huidige vereniging ook heeft aangekondigd dat ze hun lidmaatschap omhoog gaan doen (niet deze januari, maar daarna hoogst waarschijnlijk) wil ik misschien gaan overstappen, omdat de prijzen dan niet meer heel veel verschillen met de "goedkoopste" van de prijzen die ik heb gevonden van kring 5.

Nu vraag ik jullie hulp, want ik zie door de bomen het bos niet meer. Sommige verenigings-websites zijn erg onduidelijk over wat er allemaal bij het lidmaatschap hoort betreft verplichtingen etc. Dus graag hoor ik jullie ervaringen met verenigingen uit kring 6 zuid-Holland en eventueel aanbevelingen van verenigingen die bij mijn "eisen" lijstje passen.

Mijn "eisen" lijstje
* in kring 5 zitten :+
* geen bar/kantine dienst hebben
* liever geen andere verplichtingen zoals werkdag, maar mocht dit er maar 1 zijn wil ik deze "eis" misschien wel laten varen.