Wedstrijden rijden buiten je regio

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JayBo

Wedstrijden rijden buiten je regio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 17:45

Hallo bokkers!!

Ik had een vraagje,
Ik woon namenlijk in Gelderland, maar als ik dan een wedstrijd wil rijden in een andere provincie laten we zeggen Noord-Brabant,
Tellen de punten die ik dan heb gereden gewoon mee of niet?
Want ik wilde een keertje naar een andere provincie om daar een wedstrijd te rijden zodat m'n pony eraan kan wennen dat hij soms lang in de trailer moet staan en dan ook nog iets moet doen maar tellen die punten die ik daar behaal gewoon mee?

Groetjess!!

paardje1983

Re: Wedstrijden rijden buiten je regio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:51

Ja hoor, de punten tellen gewoon mee.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:51

Je kunt op elke reguliere wedstrijd binnen Nederland starten, behalve kampioenschappen, die hoor je in je eigen kring of regio te rijden.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:53

bigone schreef:
Je kunt op elke reguliere wedstrijd binnen Nederland starten, behalve kampioenschappen, die hoor je in je eigen kring of regio te rijden.

En selectie wedstrijden, kun je ook alleen in je regio/kring rijden.

Een vereniging kan er ook voor kiezen om een wedstrijd alleen op en te stellen voor de regio of de kring, altijd even het vraagprogramma bekijken!

Nies_

Re: Wedstrijden rijden buiten je regio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 02:19

Ja hoor, geen probleem. Toen ik nog op zondag werkte startte vaak in Zuid-Holland, Gelderland ook al een paar keer gestart. Ik woon in Noord-Brabant (kring Breda).