Normaal ben ik niet zo vaak te vinden op dit deel van het forum maar mijn vraag begint nu steeds meer te branden.
Op dit moment rijd ik met mij Fjord L2 tussen de paarden, bitloos.
Ik reed buiten al bitloos maar heb enkele maanden geleden besloten ook bitloos dressuur te gaan rijden.
Iets wat ik veeeel eerder had moeten doen want mijn fjord reageert er super op.
Hierdoor gaat het op wedstrijd erg goed en staan we na 3 wedstrijden alweer op 6 winstpunten.
Mijn doel was altijd de M1 te halen met een winstpunt, maar nu het zo goed gaat wil ik misschien wel verder. Gisteren zijn we 2x eerste geworden

Maar.... Zoals het er nu voor staat mag je maar t/m de L2 bitloos starten, daarna gewoon weer met bit.
Dat betekend dus dat ik straks weer met bit kortingsaanvraag starten en dat weiger ik.
Ik kan natuurlijk HC starten maar dat zie ik niet zo zitten, vind het juist leuk om tegen de rest te rijden.
Op de KNHS site kan ik vinden dat het bitloos zal worden toegestaan in de hogere klasses als er genoeg mensen kunnen doorstromen vanuit de L2. Maar, dit vind ik wel erg vaag omschreven....
Mijn vraag:
heeft iemand enig idee wanneer er ook bitloos gestart mag worden in de hogere klassds?