Contributie knhs bij startpas èn ruiterbewijs??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

keizer18

Contributie knhs bij startpas èn ruiterbewijs??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 14:54

Naast de onvrijwillige kosten van de papierbakvullende paard en sport vraag ik me af hoe het zit met de contributie die in het bedrag zit van het verlengen van het ruiterbewijs en welke ook in het bedrag zit wat ik naast mijn startpas betaal (contributie schijnt in het paard en sport abonnement te zitten). En dan betaal ik ook nog een afdracht knhs in mijn verenigingscontributie. ... Iemand die daar meer over weet te vertellen? Ik kan het niet terug vinden op de site van knhs.

Dennis

Re: Contributie knhs bij startpas èn ruiterbewijs??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:12

Je hoef maar 1x aan de KNHS te betalen.

Vorig jaar heb ik via mijn vereniging geld terug gekregen omdat ik ook mijn ruiterbewijs en koetsiersbewijs heb. Al was dit de eerste keer dat dit zo was.

SoleroLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:58

Volgens mij is dit idd 1 keer betalen. Ik heb ook een startpas en ruiterbewijs, dus dan maak je maar één keer een afdracht aan de knhs.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:17

Ik heb de KNHS daar laatst over gebeld. Indien je een ruiterbewijs hebt betaal je over beide facturen een deel van de contributie. Tesamen het normale contributietarief.

keizer18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 20:08

Ik heb nu van de knhs, de srr en mijn vereniging 3 verschillende antwoorden gekregen. Knhs zegt inderdaad dat beide een deel betalen. Vereniging zegt dat zij de volledige afdracht moeten betalen en de srr zegt dat ik de lid maatschap al via hun betaal en het dus niet meer via de vereniging zou moeten betalen. Heb deze info maar weer terug gestuurd naar de knhs. Ik wacht het weer af.. Er onduidelijk en verwarrenu in ieder geval. Ik heb het vermoeden dat hier heel veel onduidelijkheid over is en dat de kas van de knhs lekker spekt.

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:01

Hallo allemaal,
Ik ben ook over die rare regeling gestruikeld, de knhs gebeld, die vertelt mij dat de lidmaatschap in 2en is gedeeld, dat je totaliteit samen op 18 euro per jaar komt, voor de basislidmaatschap. Dus wat ik betaal aan de rijvereniging bestaat ook weer uit 2 delen nl. :32.75 euro voor het blad paard en sport, iets wat ook verplicht is.
En 10, 50 euro knhs afdracht.
Ik vind het echt een rip off, maar ja, als je al je bewijzen wilt houden heb je niets anders te doen dan slikken. *\o/*