Omdat ik mijn antwoord niet kan vinden in het wedstrijdregelement en hier vast mensen zijn die ervaring hebben met een wedstrijd organiseren hoop ik dat ik op deze manier mijn antwoord kan vinden..
Ik rij volgende week een wedstrijd mee, de 3e selectie van onze kring. Ik werk in de horeca dus moet ook in de weekenden werken, dit is alleen goed met mijn wedstrijden te combineren als ik optijd vrij vraag. Nu staat vandaag (8 dagen voor aanvang van wedstrijd) ineens op startlijsten dat mijn rubriek op zaterdagavond is ipv zondag morgen. Mogen ze het wel ineens zo kort voor aanvang de rubriek verplaatsen? En wat nu als ik alsnog af moet melden, moet ik dan inschrijfgeld betalen?
Zit met mijn werk omdat ik volgende week zaterdag moet werken en af moet sluiten, omdat ze dit pas vandaag om 17.30 op startlijsten hebben gezet hoop ik maar dat ik alsnog kan ruilen maar als dat niet lukt wil ik wel meer te weten of het wel mag wat de organisatie doet en wat mijn rechten daarin zijn met inschrijfgeld niet betalen ed.
hoop dat jullie het begrijpen! Alvast bedankt voor de antwoorden.
Edit: in het vraagprogramma en op mijn knhs staat dat de rubriek op zondag verreden word...