vandaag was ik als 2e aan beurt op concours paard naar huis gebracht en terug voor de prijsuitreiking. ik had uitgerekend dat de prijsuitreiking om half 4 zou zijn. 8 combinaties per uur.12 uur begon de ring. 8x3= 24, 23 combinaties in de ring dus 3 uur tot dat de laatste gereden heeft half uur na de laatste voor de prijsuitreiking is half 4. nu is het bijna altijd da er meer dan 8 combinaties per uur rijden dus ik was om kwart over 3 op de manege terug..
wat bleek niemand te bekennen van de organisatie en mijn coupon was foetsie! In de kantine gevraagd nee geen coupons meer. ik de organisatie gebeld nee het was mijn schuld want half 3 was de prijsuitreiking geweest en ze had niks mee genomen.
Dus hier zit ik nu zonder coupon ik kon op internet terug vinden dat ik 172 punten heb wat voor mijn gevoel aan de lage kant is.en heb geen commentaar waarom mijn punten aan de lage kant zijn.
heeft iemand enig idee wat ik nu kan/ wat mijn rechten zijn?
sorry voor het lange bericht maar ik ben behoorlijk pissig.
Rechten heb je niet. Je hoort bij de prijsuitreiking aanwezig te zijn wil je alles ontvangen. En de ene verreniging zal wel je protocollen bewaren en de ander niet en dan heb je dus gewoon pech.
Roxx
Geplaatst: 02-11-14 23:42
Heeft een clubgenootje je coupon niet meegenomen? dat gebeurt nog wel eens namelijk. Anders heb je pech gehad.
ingvdh
Geplaatst: 02-11-14 23:44
Beetje slordig van de vereniging om de boel weg te gooien, maar jij had ook even bij het secretariaat kunnen vragen wanneer er prijsuitreiking is en niet zelf gaan rekenen, voor hetzelfde zijn er uitvallers etc geweest.
Iemand kan je coupon hebben meegenomen. Een vereniging gooit echt niet zomaar coupons weg.
Vroeger had je coupons die uit 3 doordruk delen bestonden. Eentje daarvan kreeg jij dan. Door het nieuwe systeem is dat er gewoon niet meer. Alleen de geschreven coupon is er nog. En als iemand anders die gewoon meeneemt is er niks meer. Tenzij het sateliet programma gebruikt wordt. In dat geval kan een coupon opnieuw uitgeprint worden.
Dus tenzij iemand zich nog met jouw coupon meld heb je denk ik gewoon pech gehad.
Iruss94
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-14 10:02
Sjira schreef:
Even navragen bij het secretariaat. Stuur ze even een mailtje. Misschien hebben ze ze juist bewaard maar waren ze gewoon niet meer aanwezig.
ik heb ze gebeld gehad, maar ze h.ad niks mee genomen