Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
smurffie schreef:Buiten dat het kan, waarom zou je het willen? De pony's is veel leuker rijden met een pony
Maar ik had voor mijn 18e nooit veel interesse in wedstrijden rijden, dus rijd noodgedwongen tussen de paarden jaap_2005 schreef:Zoals andere bokkers ook al bevestigd hebben mag het inderdaad.
Echter heb je dan ook een paardenstartpas nodig en geen ponystartpas, dit heeft in principe weinig verschil, behalve dat een paardenstartpas een stukkie duurder is dan die voor pony's
mariekerocky schreef:jaap_2005 schreef:Zoals andere bokkers ook al bevestigd hebben mag het inderdaad.
Echter heb je dan ook een paardenstartpas nodig en geen ponystartpas, dit heeft in principe weinig verschil, behalve dat een paardenstartpas een stukkie duurder is dan die voor pony's
Nee toch? Heb een keer per ongeluk een paardenwedstrijd ingeschreven, mocht gewoon starten met m'n pony startpas en verder ook geen bericht van de KNHS gehad..
Jeroenschot schreef:Het mag inderdaad, maar tussen de pony's is wel echt veel leuker! Ik dacht dat als je eenmaal tussen de paarden bent gestart, je niet meer bij de ponys mag
terwijl mijn merrie 160 cm is..