Kur op muziek --> Niveau hoger starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kur op muziek --> Niveau hoger starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 00:16

Ik wil in november een kur op muziek starten met mijn pony. Momenteel zijn we L1 ( met 7 winstpunten ) En volgensmij is de regel dat je je kur rijd op het niveau waarop je wedstrijden rijd. Maar aangezien de kur niet voor puntenregistratie is, mag je dan ook in plaats van L1, L2 starten?

Alvast bedankt! :)

mala26

Re: Kur op muziek --> Niveau hoger starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 00:24

Volgens mij heb je met de kür alleen B<L<M< enzo en geen L1 en L2. Volgens mij staat achterin je proeven boekje oefeningen die je moet laten zien in een L proef maar heb dat ding niet zo bij de hand dus weet het niet zeker.
Succes in ieder geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 00:27

mala26 schreef:
Volgens mij heb je met de kür alleen B<L<M< enzo en geen L1 en L2. Volgens mij staat achterin je proeven boekje oefeningen die je moet laten zien in een L proef maar heb dat ding niet zo bij de hand dus weet het niet zeker.
Succes in ieder geval!

Dat dacht ik dus eerst ook, maar toen las ik iets anders hier op bokt. Dus nu weet ik het ook niet meer.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 00:29

Mailtje sturen naar de KNHS?

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 00:30

Niet alles geloven wat op Bokt staat. Als het in het proevenboekje staat is dat de waarheid. Anders voor zlde zekerheid even de KNHS mailen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 16:54

Kür is L,M of Z
Dus ben je L1 dan moet je de L kür rijden en inderdaad zijn die verplichte onderdelen L2 niveau. Je individuele proef blijft L1.