Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) MarliesV schreef:Minderjarige ruiter met pony tussen de paarden is niet toegestaan. Ruiter moet 18+ zijn om met een pony tussen de paarden te starten.
MarliesV schreef:Minderjarige ruiter met pony tussen de paarden is niet toegestaan. Ruiter moet 18+ zijn om met een pony tussen de paarden te starten.
Volgens mij ga je na de Z2 naar internationaal met de pony's maar er zijn vast Bokkers die dit beter weten, ik heb mijn pony tijd niet op dat niveau gereden (en nog steeds niet)
Firegirl schreef:Bedankt allemaal voor de reacties! Tussen de paarden starten was me bekend, maar is er iemand die meer weet over internationaal starten? Waar kun je je bijvoorbeeld inschrijven?
Melisding schreef:Firegirl schreef:Bedankt allemaal voor de reacties! Tussen de paarden starten was me bekend, maar is er iemand die meer weet over internationaal starten? Waar kun je je bijvoorbeeld inschrijven?
Ik weet niet het echte fijne ervan maar:
E-pony's zijn uitgesloten die bestaan niet in het buitenland.
Om internationaal te starten moet je een lidmaatschap bij de FEI aanvragen volgens mij kun je wel eerst grote wedstrijden in nederland gaan rijden om te kijken of je kaderscores kunt rijden.
http://www.felixdressuurcup.nl/MariekeS_ schreef:MarliesV schreef:Minderjarige ruiter met pony tussen de paarden is niet toegestaan. Ruiter moet 18+ zijn om met een pony tussen de paarden te starten.
Wat een kul! Dat mag gewoon. Ik heb zelf als 16 jarige een Haflinger tussen de paarden gestart.
Het is in principe niet echt aan te raden maar het kwam logistiek toen beter uit.
Melisding schreef:Firegirl schreef:Bedankt allemaal voor de reacties! Tussen de paarden starten was me bekend, maar is er iemand die meer weet over internationaal starten? Waar kun je je bijvoorbeeld inschrijven?
Ik weet niet het echte fijne ervan maar:
E-pony's zijn uitgesloten die bestaan niet in het buitenland.
Om internationaal te starten moet je een lidmaatschap bij de FEI aanvragen volgens mij kun je wel eerst grote wedstrijden in nederland gaan rijden om te kijken of je kaderscores kunt rijden.