Waar kun je je opgeven voor schrijven bij de jury?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lolathebest

Waar kun je je opgeven voor schrijven bij de jury?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 23:00

Hallo

Ik ben al een tijdje opzoek naar een site waar je kunt opgeven voor schrijven bij de jury.
Het lijkt me namelijk leuk en interessant.
Kan iemand mij helpen?
Groetje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 23:06

Weet niet of er een site voor is..

Ik ben via maatschappelijk stage erin gerold, en houd nu de maneges in de buurt in de gaten.
Zoeken ze vrijwilligers dan meld ik me! Erg leuk om zo een netwerkje op te bouwen :)

Dus misschien even een mailtje naar een manege in de buurt?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-14 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 23:07

Zijn er rijverenigingen bij jou in de buurt? Iedere regio/provincie heeft (als het goed is) een site met rijverenigingen in jou provincie. Daar kan je je vast wel aanmelden als schrijfster. De meeste verenigingen zitten te springen om vrijwilligers.
Volgens mij is er hier op bokt ook een topic voor juryleden, daar zou je je ook kunnen aanbieden (wel even research doen).

Dreamy

Ik heb wel eens een paar keer geschreven voor iemand op Bokt! :j
Misschien ook eens een balletje opgooien in een topic van juryleden? :)

DewiFoto

Zover ik weet is hier geen site voor.
Ik weet niet uit welke omgeving je komt?

Vaak is het zo dat als je een vereniging die een wedstrijd organiseerd mailt dat je graag wil helpen je wel mag komen.
Vaak hebben verenigingen een tekort aan vrijwilligers ( dus ook schrijfsters bij de jury's)

En anders een oproepje doen in de BoktMarkt / Marktplaats.

nina88

Re: Waar kun je je opgeven voor schrijven bij de jury?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 23:19

Waar kom je vandaan?

Ik organiseer de dressuurwedstrijden van onze vereniging en wij kunnen altijd schrijvers gebruiken.

Dit indoorseizoen hebben we 3x 3 dagen B tm ZZlicht en 2x subtop.
Het gaat om de Rijvereniging uit Raalte (Overijssel), LR Raalte.

Hasjam_Poe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 23:36

lolathebest schreef:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een site waar je kunt opgeven voor schrijven bij de jury.

Je kan het best kijken op http://www.startlijsten.nl. Daar kan je zoeken naar een wedstrijd bij jou in de buurt (die dus nog moet komen). Vul daarvoor je plaatsnaam in en het aantal km dat je kan fietsen. Als je alle wedstrijden die-nog-moeten-komen gevonden hebt, kijk je bij "info" per wedstrijd welke vereniging het organiseert. Stuur dan een mailtje (of bel) naar die vereniging en vertel ze dat je wilt schrijven. ( Je kan daarvoor op het knopje "mail de vereniging"drukken ;) ) . Dan gaat het vast en zeker lukken :j . Succes!