Finale ZZGP cup Roosendaal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 10:30

Beetje blond Blond , volgende keer beter lezen.

Dan nog eens, super gefeliciteerd dan met je geweldige resultaat op de FINALE!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 10:34

Zoheee... Gefeliciteerd hoor!!!
Lijkt me echt gaaf om mee te maken, dat moet gewoon een kick geven om daar te rijden Knipoog

greenpeache
Berichten: 14
Geregistreerd: 13-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 14:58

Omdat ik met Willem Jan mee moest in de helicopter heb ik slechts een gedeelte van de ZZ-zwaar gezien (Willem Jan moest trouwens een aantal leerlingen van hem gaan helpen op een andere wedstrijd). Maar er werd inderdaad laag gejureerd, ook bij de ZZ-Licht. Dit heeft natuurlijk ook te maken dat er internationale juryleden zaten. In de pauze heb ik nog even met een aantal juryleden gesproken, en ze hadden wel een beetje gelijk voor wat betreft de spanning die vrijwel alle paarden hadden. Zelf vond ik in de ZZ-Licht Wendy Fokker met Darwin een verademing, hoewel ze slechts 67% kreeg stond ze toch ver los van de rest, dus werd terecht eerste. Je kon goed zien dat Darwin een opleiding heeft gehad tot politiepaard, want hij maalde nergens om. Samen met de juryleden, maak ik me wel heel erg zorgen over de kwaliteit bij de junioren, naast Diederik van Silfhout is er niet echt iemand die in de buurt kan komen. Voor onze bondscoach Jan Peeters is het te hopen dat de regeling (dat de leeftijd van de junioren met één jaar opgeschoven wordt), nog dit jaar door de FEI wordt goedgekeurd, want anders ligt een medaille zoals afgelopen jaar heel ver weg.

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 19:18

greenpeache schreef:
Omdat ik met Willem Jan mee moest in de helicopter heb ik slechts een gedeelte van de ZZ-zwaar gezien (Willem Jan moest trouwens een aantal leerlingen van hem gaan helpen op een andere wedstrijd). Maar er werd inderdaad laag gejureerd


Ik neem aan dat je Willem Jan zelf ook hebt zien rijden ? Ik vond dat hij niet mocht klagen met zijn score .......

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 22:43

Aimee schreef:
Ja Gabyfedde, dat is waarschijnlijk Louisville. Echt geweldig dier!
Er werd inderdaad laag gejureerd Sjaantje, maar het mag van mij ook best streng in zo'n finale en die Dennis rijdt wel vaker zulke lage scores. Verbaas me eigenlijk meer hoe hij hier terecht kwam. Lips are sealed Oeps......
Gelukkig had ik niet de opmerking gemaakt over het paard van Linda Verwaal die in m'n boekje staat Bloos! Lips are sealed maarre..... hij heeft wel een typisch Weltmeyer-been.



Misschien snap je dat ik nu wel erg benieuwd ben naar *die opmerking in je boekje*??? Schijnheilig

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 17:02

gefeliciteerd!! Misschien moet je ook nog wel een keertje tegen Sandra Zoutendijk in de Lichte Tour!? Haha! (daar groom ik) Heb je nog foto's gemaakt?

greenpeache
Berichten: 14
Geregistreerd: 13-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 09:14

Citaat:
Ik neem aan dat je Willem Jan zelf ook hebt zien rijden ? Ik vond dat hij niet mocht klagen met zijn score .......


Nee ik heb hem niet zien rijden, maar we weten natuurlijk van Weert enz. dat de thuisrijders altijd wat hoger beoordeeld worden. Sven had in Weert natuurlijk ook nooit de kür mogen winnen.

Greenpeache

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:41

Nog gefeliciteerd, Jacobien... heel goed gereden.
Mijn instructrice is daar ook geweest, die had het erover dat je het allemaal "zo lekker ontspannen en onbeduveld" deed Haha! Haha!

Maar Aimee, deze :
Aimee schreef:
Patricia Callaghan gaat naar mijn mening fijn met haar paard om, heel eerlijk.

trek ik toch ernstig in twijfel Haha! Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:47

Inderdaad, Jacobien rijdt fijn en onbevangen de ring in, dat heb ik enige tijd geleden tijdens het voorlezen zelf mogen zien Knipoog

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:00

Missouri"]
Maar Aimee, deze :
[quote="Aimee schreef:
Patricia Callaghan gaat naar mijn mening fijn met haar paard om, heel eerlijk.

trek ik toch ernstig in twijfel Haha! Haha!
[/quote]
Ik heb haar één keer gezien, dat was deze keer in Roosendaal. Daar was ze fijn aan het rijden en leuk met haar paard bezig. Niet zo gedwongen, zo dressuurprikkerig....... ze had er zelf plezier in en dat idee had ik ook van het paard. Misschien was het een goede momentopname, maar ik heb nog geen reden om iets anders over haar te zeggen.

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 09:55

bedankt voor het compliment! wordt er verlegen van... Bloos