Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zoals LL voor loodlijn en LB voor lengtebuiging zijn meestal wel herkenbaar. Maar anders bijvoorbeeld lengteb. kan ook voldoende zijn. Vaak is het in zinsverband wel te herkennen wat het moet zijn.
Anoniem schreef:Moet jij ook gelijk tellen aan het einde van de proef? Anders is daar ook een trucje voor namelijk
Komt me op een gegeven moment de strot uit haha! Dan ga ik bij elk cijfer zo denken.eenitraM schreef:Anoniem schreef:Moet jij ook gelijk tellen aan het einde van de proef? Anders is daar ook een trucje voor namelijk
+1, 0, +1, +2, +4, +3, +1, 0, 0, -1 enzKomt me op een gegeven moment de strot uit haha! Dan ga ik bij elk cijfer zo denken.
TS, vooral niet te lange teksten en idd, eerst het cijfer vermelden.
Drunksheep schreef:Een handige truc is om in het midden van het vakje alle 6'jes te schrijven, links in het vakje alle onvoldoendes en rechts in het vakje alle 7's en hoger. Zo heb je makkelijk overzicht van de min- en pluspunten en dat maakt het tellen ook makkelijker

maar ik schrijf zelf heel traag sinds ik mijn arm gebroken heb gehad en ik heb altijd goed kunnen volgen op de nationale wedstrijden.Drunksheep schreef:Een handige truc is om in het midden van het vakje alle 6'jes te schrijven, links in het vakje alle onvoldoendes en rechts in het vakje alle 7's en hoger. Zo heb je makkelijk overzicht van de min- en pluspunten en dat maakt het tellen ook makkelijker
.
.
.