Van FNRS naar KNHS overstappen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

Van FNRS naar KNHS overstappen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 17:33

Hoihoi!
Zodra mijn pony weg is, en het de tijd is voor een nieuwe, wil ik daarmee officieel gaan starten. Alleen heb ik echt totaal geen verstand van overstappen van FNRS(rij nu F4, ben laatst opnieuw begonnen) naar KNHS. Ik weet wel dat een startkaart moet aanvragen, en dat je lid moet zijn van een vereniging die bekend is bij de KNHS. Kan iemand mij wegwijs maken? :D

Angela

Re: Van FNRS naar KNHS overstappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:49

F4 maakt dat je gewoon in de B moet starten. Je moet inderdaad een startkaart aanvragen bij de KNHS en verder lid worden van een rijvereniging (bij jou in de buurt). Veel rijverenigingen willen je helpen met het hele administratieve gedoe, dus als ik jou was zou ik dan eerst een rijvereniging zoeken (als het zover is, zo te lezen heb je nog geen andere pony, en ik zou als ik jou was ook eerst zorgen dat deze wedstrijdwaardig loopt voordat je een startkaart gaat aanvragen).

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 19:47

Angela schreef:
F4 maakt dat je gewoon in de B moet starten. Je moet inderdaad een startkaart aanvragen bij de KNHS en verder lid worden van een rijvereniging (bij jou in de buurt). Veel rijverenigingen willen je helpen met het hele administratieve gedoe, dus als ik jou was zou ik dan eerst een rijvereniging zoeken (als het zover is, zo te lezen heb je nog geen andere pony, en ik zou als ik jou was ook eerst zorgen dat deze wedstrijdwaardig loopt voordat je een startkaart gaat aanvragen).

Bedankt voor je tips! Ik zoek sowieso een paardje die wedstrijdwaardig is, en ik ga eerst nog een tijdje FNRS met het paard lopen voordat ik echt officieel start.