Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bamsy schreef:Als het goed is kun je als je bent ingelogd een kopje "mijn paarden" zien.
Je moet je paard eerst registreren (tenzij dit ooit al gedaan is) en daarna kun je de startkaart aanvragen
bamsy schreef:Als je op registreer paard klikt staat er als tekst bij dat ze dan de gegevens controleren en dan zul je dus zien of hij wel of niet geregistreerd staat.
Heb toevallig vorige week mijn startpas aangevraagd maar het spreekt allemaal voor zich![]()
Als je paard dus niet geregistreerd is moet je gewoon er gevraagde gegevens invullen en dan komt het in orde

ik ga eens zoeken LoveChamp schreef:Citaat:Als je rechts onder het kopje lidmaatschappen op lidmaatschaps verzoek klikt kun je daar niets invullen
Nee alleen voor het blad paard en sport en voor bixie. Nu heb ik volgens mij weel paard en sport aangevragen zonder dat ik dat wou
kaatjemuts schreef:ik kan nu niet meekijken (zit nu op het werk en kan hier niet inloggen)
maar ergens moet registreren paard en/of startpas aanvragen staan...
heeft je vereniging je trouwens al aangemeld? als t niet lukt kunnen zij dat ook wel voor je doen hoor...
LoveChamp schreef:kaatjemuts schreef:ik kan nu niet meekijken (zit nu op het werk en kan hier niet inloggen)
maar ergens moet registreren paard en/of startpas aanvragen staan...
heeft je vereniging je trouwens al aangemeld? als t niet lukt kunnen zij dat ook wel voor je doen hoor...
Nee de vereniging heeft niets gedaan. Dege aan wie ik het vroeg zei dat ik een mijn knhs moest aanmaken.