wedstrijd blunders

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mmvs

Berichten: 191
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 00:08

Als 7 jarig meisje mijn eerste officiele wedstrijdje tussen de hekjes gaan rijden. Sprong mn pony over de hekjes. Er weer in gekregen met Hulp van de mensen aan de kant. Probeerde ze het nog een keer. Uiteindelijk stond er 6 man bij de korte zijde bij a zodat mijn pony er in bleef . En t leuke, met springen weigerde ze 9 van de 10 keer :')

purny

Berichten: 27552
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: wedstrijd blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:50

Vandaag voor mijzelf een blunder gehad. Ik moest starten op een paard die ik totaal niet kende bij de wedstrijden. Paard is 2 keer weggeschoten en gaan rennen. Wel netjes blijven zitten. Na het einde van de proef barstte ik in tranen uit. Volgens mij heeft de jury me zien huilen op het paard.
Het waren gewoon spanningen die eruit kwamen. Maar wat zag dat er stom uit

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:10

purny schreef:
Vandaag voor mijzelf een blunder gehad. Ik moest starten op een paard die ik totaal niet kende bij de wedstrijden. Paard is 2 keer weggeschoten en gaan rennen. Wel netjes blijven zitten. Na het einde van de proef barstte ik in tranen uit. Volgens mij heeft de jury me zien huilen op het paard.
Het waren gewoon spanningen die eruit kwamen. Maar wat zag dat er stom uit


Dat is geen blunder, dat is gewoon de schrik. Ik denk dat heel veel mensen hetzelfde hadden gereageerd, reken het jezelf niet zo zwaar aan. Iedereen zit wel eens huilend op een paard!

LittleCastle
Berichten: 66
Geregistreerd: 06-01-17
Woonplaats: Nederland

Re: wedstrijd blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:52

Mijn eerst proefje ( F1 ) ik zat op een ondeugd ( mijn lieveling ) pony'tje. Hij ging naar recht toen in naar links moest. Dus die lezer aan de jury vragen of niet moest helpen. Jury was mijn instructeur dus die zij: ze is 6, maar dat kan ze vast zelf. En het lukte ook, ik hartstikke trots. :) ik werd toen 1e, Jeej :)

:)

Weer diezelfde pony: ik was mijn F6 proef aan het doen, en reed een slangenvolte, ponylief schiet weg en ik vak eraf. En dan laat ie zig niet meer vangen.. 15 bezig geweest met 10 man om hem te pakken. Mijn boefje :)

SaphiraX
Berichten: 38
Geregistreerd: 09-11-16
Woonplaats: --

Re: wedstrijd blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 23:07

Ohh ik heb er 2 in 1 proefje. Bij mijn F1. Ik zat op een paard die normaal heel lief was. Maar die had al een stuk of 6 proeven gelopen (waar ik niet heel erg blij mee was, laten we het voor de ponytjes ook leuk houden.) Dus ja die had er bij mij niet echt zin meer in. Ik moest afwenden en daarna op de linkerhand, maar hij vond de rechterkant toch leuk ;). En ik moest een volte rijden, toen ging die opeens van de hoefslag af (voor dat ik überhaupt die volte had gereden) en toen moest ik hem weer terug "draaien". Dus die volte was echt tja, nogal raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 01:20

jumping
in 60 1es geworden
in 70 2es
was onderling en om ongelukken te voorkomen (in 50 was er iemand an een pony gevallen in de ereronde) ging het in draf
schoten in 70 ineens alle paarden gezellig in galop (wel 3 gevorderde ruiters)
hebben we maar het mooi in galop afgemaakt :P (terwijl ik echt op een paard zat met een ***galop)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:42

tijdje geleden nog eens wedstrijd gereden
nuja het inrijden ging goed (we mogen bij ons even losrijden in de piste waar de proeven doorgaan)
dan mijn eerste proef, ik wend bij C af naar rechts, ga helemaal door en in de hoek bij de F bedacht paard dat hij maar even kennis moest make met het paard aan de andere kant en ging maar lekker stilstaan aan de draad...
voor de rest wel mooi gereden alleen ik ben een hele kleine piste gewend & dat is een grote en euhm ja dan begin je hoeken af te snijden :P ik was wel 10des van de 16
in de 2de proef gin hij geen volte maken maar ging hij even wijken _/-\o_

Kairos
Berichten: 2728
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 22:52

Vaak genoeg :P
Als beginner zijnde op een creatieve manier in galop van mijn pony gegleden, madam draaide een pirouette. *\o/*
Tegenwoordig gebeurd het nog weleens niet voorbereid zijn op een bok en dan per ongeluk op de andere hand stil staan :))
Die keren haal ik dan ook vaak geen promotiepunt, maar ik zit me wel kapot te lachen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 21:36

vorige week nog

moest bij B een grote volte in galop doen, was de allereerste keer bitloos in een vreemde piste (hij had ook nog maar 5x met dat hoofdstel gelopen) meneer besloot maar in volle galop naar de uitgang te rennen want ja rechtdoor is altijd makkelijker dan afdraaien

Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 22:29

Jaren geleden met een paard die erg druk was en moesten eerste keer ook nog groeten paard ging zo hard voor groeten jury zei later tegen mij was bang dat je met paard en al op de motorkap zou landen kn de rem inderdaad niet meer vinden 8)7