regelementen wat betreft blouse??? Help!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

opisop_shop

regelementen wat betreft blouse??? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 15:35

Help! Vanavond herdebuut, maar kan mijn wedstrijdblouse nergens vinden!
Waaraan moet je blouse voldoen, misschien kan ik met gewone blouse rijden?
Wie heeft het antwoord, ben al aan het zoeken op knhs maar ben daar altijd zo'n kluns in :=

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:37

gewoon dressuur? dan kun je gewoon blouse met plastron en jasje doen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:38

Gewone witte blouse met kraag kan ook hoor, ik heb tijden een wit overhemd van mijn man gebruikt. Door de plastron en het jasje wat er over heen zit zie je daar niks van. Succes vanavond!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 15:38

dressuur inderdaad. Maar moet net als het jasje, de blouse nergens aan voldoen? Gewoon dichte kraag met daaromheen je plastron is prima?

LesterJasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:39

Als het goed is kun je de blouse toch nauwelijks zien dus denk dat het niet veel uitmaakt, zijn volgens mij ook geen regels voor.
Succes!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:40

Ik weet niet hoe dik je plastron is?
Ik heb eigenlijk altijd gewoon een tshirt onder mijn jasje, zorg dat mijn plastron goed zit en niemand die ziet dat ik geen blouse aan heb..

saartjuh88

Re: regelementen wat betreft blouse??? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:42

Ik heb ook altijd met een gewone witte blouse met kraag gereden. Gewoon je plastron eromheen doen en dan zie je het niet meer!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:46

opisop_shop schreef:
dressuur inderdaad. Maar moet net als het jasje, de blouse nergens aan voldoen? Gewoon dichte kraag met daaromheen je plastron is prima?

ja is prima . sterker nog ik heb een blauw t- shirt met sterren erop en dan het bovenste stukje wit :+

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:48

Al draag je helemaal niets onder je jasje 8-) (Al moet je er dan wel voor zorgen dat het boordje van je plastron zichtbaar is..) Of een juichpak onder je jasje *\o/*

Bij mijn weten zijn de regels over je blousje alleen van belang als er in zomertenue gereden mag worden. Daar is met deze temperaturen geen sprake van, dus ik zou je er niet al te druk om maken. De jury ziet je blousje toch niet

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 15:54

poeh, gelukkig maar!
Wedstrijdkist binnenste buiten gekeerd, kledingkast van zowel mezelf als mijn man en niks te vinden.
enige wat ik kan vinden is dit;
een overhemd, dressuurblouse of shirt, overhemden/dressuurblouses/shirts moeten lange of korte mouwen hebben en een hoge boord of kol.
Net even gekeken en je ziet inderdaad niets door de plastron, gelukkig maar!
Bedankt voor de vlotte reacties!

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:54

zo lang je een jasje aan hebt zijn er weinig regels voor een blouse. Wanneer er in zomertenue gereden mag worden dan zijn er wel degelijk regels voor een blouse, maar denk niet dat je je daar nu in hoeft te verdiepen want het is nog niet zo warm.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 22:12

met gewone blouse gereden, blouse bleek bij een stalgenoot te liggen die hem had geleend vorig jaar :P
Zag je inderdaad niets van. Ga ik misschien zelfs wel vaker doen, zat veel lekkerder dan mijn wedstrijdblouse, haha!

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 00:07

volgens mij zijn er geen regels voor.
Ik heb zelfs een keer in een wit zwart t-shirt gereden onder mijn jasje, met plastron. Kon je niks van zien.
Verder ken ik iemand die altijd met een hempje rijd met spaghetti bandjes. zag je ook niets van als je een mooie volle plastron voor hebt.