In welk wedstrijdtenue start jij?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

In welk wedstrijdtenue start jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 21:10

Omdat ik weer wedstrijden ga rijden en ik een beetje aan het kijken ben welke kleuren leuk bij elkaar passen, ben ik benieuwd in welk wedstrijdtenue jullie starten.

Ik heb ooit gezien dat er hier op bokt een topic over is, maar kan hem helaas niet meer terug vinden.. :n

Ik heb zelf een vos, bruin tuig en een zwarte KEP cap. Zat zelf te denken aan een donkerblauw of zwart rijjasje, maar ben erg benieuwd hoe jullie op wedstrijd verschijnen. :)

Een foto zou leuk zijn. :)
Laatst bijgewerkt door Xivura op 16-06-14 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

VeerleYero

Re: In welk wedstrijdtenue start jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:29

Leuk dat je wedstrijden gaat rijden! ik zelf start eigenlijk gewoon in witte broek, wit wedstrijd shirt en een zwart jasje met zwarte cap :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:33

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:35

Ik reed in saai zwart - zwart - zwart en uiteraard witte rijbroek etc. Heb destijds een goedkoop jasje aangeschaft omdat ik student was. Helaas ook een ongelukkige maat (ik ben te lang voor confectiematen).

Maar voor volgend jaar ben ik van plan om een grijs jasje te kopen. Wat het gaat worden, weet ik nog niet. Zal wel maatwerk worden. Of ik laat mijn coupeuse een jasje maken. En er komen zwarte laklaarzen. Dan heb ik een Charles Owen Wellington cap, grijs jasje, zwarte laklaarzen en uiteraard gewoon weer witte details.

Ik heb nog een poosje overwogen om donkerbruine rijlaarzen te laten aanmeten, om dan met mijn Charles Owen cap, donkerblauw jasje en bruine rijlaarzen te gaan starten. Maar dat is niet een combinatie die iedereen zou uitkiezen en dat kan ik me ook voorstellen :)

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:37

zwart pikeur jasje - zwarte gpa cap - witte rijbroek met glitters - zwarte petrie rijlaarzen - witte handschoenen

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:39

Ik deed laatst mijn eerste wedstrijd op mijn eigen Welsh. Ik droeg daar een wit overhemd met kraag met een zwart colbertje, witte handschoenen en witte rijbroek. Het jammere was alleen dat de verkoopster bij de paardenwinkel had gezegd dat een plastron niet noodzakelijk was, en ik daarop werd afgerekend tijdens de wedstrijd! Dus, de volgende wedstrijd doe ik wél met plastron :P. Ohja en ik draag gewoon een lichtbruine cap, aangezien het bij de FNRS niet uit maakt dacht ik wat voor kleur cap je op hebt.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:39

In het zwart wit gewoon.
Maar wie weet komt daar nog verandering in.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:41

Ik start met een schimmel en een vos. Ik heb zwart tuig en zwarte laarzen, maar een champagnekleurig jasje, cap en dekje.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:42

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:43

x_amazone_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:25

harry's horse st claire rijjasje navy - plastron handgemaakt - deniro ottivano zwart - zwarte casco passion met navy bandjes boven in