Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Petrichor schreef:Ja, maar ik zou het voor de tijd wel even aangeven bij betreffende jury. Jij hebt er een goede redenen voor, maar zonder redenen vind ik het eigenlijk een beetje asociaal overkomen voor de jury.
Zie ook echt niet in waarom je een jury lastig moet vallen met een uitleg over iets wat gewoon toegestaan is. 44Myrthe44 schreef:Petrichor schreef:Ja, maar ik zou het voor de tijd wel even aangeven bij betreffende jury. Jij hebt er een goede redenen voor, maar zonder redenen vind ik het eigenlijk een beetje asociaal overkomen voor de jury.
Dus omdat jij het asociaal vind overkomen moet TS het aan de jury melden?
Ik snap niet wat er asociaal kan zijn aan een zonnebril?

44Myrthe44 schreef:Petrichor schreef:Ja, maar ik zou het voor de tijd wel even aangeven bij betreffende jury. Jij hebt er een goede redenen voor, maar zonder redenen vind ik het eigenlijk een beetje asociaal overkomen voor de jury.
Dus omdat jij het asociaal vind overkomen moet TS het aan de jury melden?
Op sommige mensen kan het een beetje ongeintresseerd overkomen. Even melden kan geen kwaad toch. 
Petrichor schreef:44Myrthe44 schreef:Dus omdat jij het asociaal vind overkomen moet TS het aan de jury melden?
Omdat je geen oogcontact kan maken met de jury tijdens het groeten, ja ik vind dat niet netjes. Zelfde als tegen iemand praten met een zonnebril.
Daarom zou ik het persoonlijk gewoon even melden bij de jury komt er ook geen onbegrip.
Achja ik zou wel ouderwets zijn.
Petrichor schreef:Omdat je geen oogcontact kan maken met de jury tijdens het groeten, ja ik vind dat niet netjes. Zelfde als tegen iemand praten met een zonnebril.
Daarom zou ik het persoonlijk gewoon even melden bij de jury komt er ook geen onbegrip.
Achja ik zou wel ouderwets zijn.
, maar helaas kom ik ook vaak genoeg jury's tegen die zelf ongeïnteresseerd over komen en niet eens contact maken tijdens het groeten. Ze zijn al weer druk met wat anders
heb van de weinige litteken op mijn pupil nog zitten. Zie rechts nog wat wazig. Voor de rest fantastisch