De situatie is als volgt.
Bij ons in nh zijn de M en Z en ZZ klassen heel erg klein. (lees vaak maar 2 of 3 verschillende combinaties die in 1 klasse rijden) Op wedstrijd kom ik vaak een meisje tegen. Dat meisje rijd meerdere pony's in de hogere klasse en heeft vaak maar 1 combinatie tussen haar 2 pony's. Zij heeft dus ongeveer 4 minuten om haar andere pony klaar te maken en in te rijden.
Alleen nu is het probleem dat zij daar altijd zeer lang over doet. Met zeer lang bedoel ik dus 20-30 minuten. Daarmee loopt dus de hele wedstrijd uit, en daarmee loop (bijvoorbeeld ik, die daarna moet starten, gewoon 20 minuten met een warme pony te stappen.
Ik heb er begrip voor dat je niet gelijk kan starten maar in 10 minuten kan je toch gewoon je pony klaar maken??
Ik vroeg mij dus af of er regels voor zijn als je te laat komt. want het begint mij nu toch wel een klein beetje te itereren.
De Knhs site en regelmenten geefen mij geen antwoorden dus vroeg ik mij af of een bokker misschien het antwoord weet. anders gaar er een mailtje maar de knhs of er regels voor zijn.
Graag hoor ik jullie andwoorden en meningen.
groetjs sabrina

Helemaal te gek dat ze maar vier minuten heeft, daar zou ik niet mee kunnen lachen als ik haar was