Wedstrijd aanfluiting en jury beoordeeld vooraf...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:22

Had je dan wel de juiste coupon?
Niet de eerste keer dat die verwisseld worden.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 21:25

runningkawa schreef:
Had je dan wel de juiste coupon?
Niet de eerste keer dat die verwisseld worden.


Nu dat je het zegt...... Heb even de coupons erbij gepakt en de naam van het paard staat op beide protocollen en startcoupons doorgekrast en opnieuw ingevuld net als de naam van de jury Verward

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:32

En de naam die doorgekrast is, is niet Nap?
Vreemd zeg!
Maar kan natuurlijk ook dat ze protocollen hebben gepakt waar alleen een andere naam op stond.
Maar je kan altijd even bellen hoe dat zo gekomen is.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 21:46

Cody schreef:
En de naam die doorgekrast is, is niet Nap?
Vreemd zeg!
Maar kan natuurlijk ook dat ze protocollen hebben gepakt waar alleen een andere naam op stond.
Maar je kan altijd even bellen hoe dat zo gekomen is.


Ik heb wel mijn eigen couponnen maar op elk protocol is Nap zijn naam doorgekrast en is er daarna overheen getypext en toen Nap zijn naam Verward

Nou moe zeg, was me nog niet eerder opgevallen.........

Die man scheen wel veel aan zijn hoofd te hebben want hij zou de dag erna voor een operatie naar het ziekenhuis moeten, maarja da's nog steeds geen excuus natuurlijk.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:06

napoleon schreef:
Tussen F en A arbeidsdraf (nog voor A aan aangedraaft, staat op band, kreeg ik een 4 hij vond het namelijk te laat Verward )


Dat had ik dus ook zondag. Maar dan tussen A en F arbeidsstap. Zette de overgang vrij laat in, maar was vooe F keurig in stap. Ik vind dat ze dan een bordje in het midden moeten hebben hangen, als ze dat te laat vinden. Volgens mij is dat juist in de B dat je niet precies op een letter hoeft te rijden. Heel vreemd...
Ik vind de foto's erg mooi! Volgende keer lekker L1 starten! Of ga je nog even door in de B?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 10:55

astridastrid schreef:
Dat had ik dus ook zondag. Maar dan tussen A en F arbeidsstap. Zette de overgang vrij laat in, maar was vooe F keurig in stap. Ik vind dat ze dan een bordje in het midden moeten hebben hangen, als ze dat te laat vinden. Volgens mij is dat juist in de B dat je niet precies op een letter hoeft te rijden. Heel vreemd...
Ik vind de foto's erg mooi! Volgende keer lekker L1 starten! Of ga je nog even door in de B?



Ja idd heel raar Verward Maar goed, ik ben idd wel heel blij met de foto's en eerdaags ga ik lekker L1 starten hier in de buurt