Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

FlameHorse schreef:Dat lukt ook niet want dat ding is veel te kort en komt aan beide kanten maar tot de zijkant van de kraag.
kevertje04 schreef:Ik denk niet dat je niet mag starten zonder plastron, ik denk wel dat je er minpunten voor kan krijgen. Maar ik weet dan weer niet in hoeverre dat op een onofficieel concours geldt.
Sjolvir schreef:FlameHorse schreef:Dat lukt ook niet want dat ding is veel te kort en komt aan beide kanten maar tot de zijkant van de kraag.
Dat is raar, of je hebt geen plastron, of een hele dikke nek, of er mist een onderdeel.
In jouw geval zou ik zeggen, lang leve de veiligheids speldjes, gewoon aan je kraag vastpinnen.
drae schreef:kevertje04 schreef:Ik denk niet dat je niet mag starten zonder plastron, ik denk wel dat je er minpunten voor kan krijgen. Maar ik weet dan weer niet in hoeverre dat op een onofficieel concours geldt.
Plastrons zijn geeneens meer verpicht, mits je blouse inderdaad aan voorwaarden voldoet.
Ik weet zowat zeker dat je er geen minpunten voor krijgt. Bovendien is het niet officieel.
Als het echt niet past, gewoon aflaten.
Desnoods naai je een elastiek aan de uiteinden.
kevertje04 schreef:drae schreef:Plastrons zijn geeneens meer verpicht, mits je blouse inderdaad aan voorwaarden voldoet.
Ik weet zowat zeker dat je er geen minpunten voor krijgt. Bovendien is het niet officieel.
Als het echt niet past, gewoon aflaten.
Desnoods naai je een elastiek aan de uiteinden.
Maar maar.. waarom heb ik er dan wel minpunten voor gekregen toen ik m niet omhad
kevertje04 schreef:Maar maar.. waarom heb ik er dan wel minpunten voor gekregen toen ik m niet omhad