Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffodil schreef:Nou ik heb net even wat startlijsten bekeken maar zie er nu één die gewoon doorstart dus om één voor acht een start en om zeven over acht weer één.....das toch best lastig om dan twee minuten stilte te houden!
Nee het stond niet in kleurtjes hahaha, maar ik wond me erover op.....Ik heb ook geen moeite met wedstrijden die eerder afgelopen zijn hoor maar ik vind dit wel raar.
amies100 schreef:Het is dat jullie nu zeggen dat het dodenherdenking is...... Ik heb persoonlijk niet iets met dodenherdenking. Ik herdenk ze wel op mijn eigen manier....
heidy_wilco schreef:Waarom stuur je ze niet een bericht? Je word nu gewoon boos op de organisatie terwijl je niet eens weet wat de achterliggende situatie is. Je beschuldigd nu mensen van iets, wat helemaal niet met opzet hoeft te zijn. Het is dat ik een groot Tweede Wereldoorlog liefhebber ben en dat die dag in mijn systeem zit, maar ik snap best dat andere mensen het gauw vergeten. Het word niet zo aangekondigd als bijvoorbeeld koningsdag of bevrijdingsdag...
daffodil schreef:heidy_wilco schreef:Waarom stuur je ze niet een bericht? Je word nu gewoon boos op de organisatie terwijl je niet eens weet wat de achterliggende situatie is. Je beschuldigd nu mensen van iets, wat helemaal niet met opzet hoeft te zijn. Het is dat ik een groot Tweede Wereldoorlog liefhebber ben en dat die dag in mijn systeem zit, maar ik snap best dat andere mensen het gauw vergeten. Het word niet zo aangekondigd als bijvoorbeeld koningsdag of bevrijdingsdag...
Beschuldigen is een groot woord maar ik mag toch iets respectloos vinden? En ik vind het ook gewoon raar, ik verbaas me daarover. Ik ga ze helemaal geen bericht sturen, als ze mij zouden vragen om te jureren dan zou ik ze er zeker op wijzen maar ik vroeg me af hoe anderen erover dachten.
Ik snap ook niet dat mensen hier gewoon aan voorbij kunnen gaan Bigone.....
_San87_ schreef:Ik vind het oprecht schokkend dat mensen zoiets als dodenherdenking vergeten. Het staat in iedere agenda, papier of mobiel.
Hoe kun je er dan per ongeluk aan voorbij gaan?