Maar waar dit topic om gaat....ik ben heel groen op wedstrijdgebied (één keer een F-proefje gereden zonder galop, voor de ervaring voor het paard die toen net ingereden was), maar merk dat ik stiekem toch heel erg graag eens zou willen gaan starten...
Ik hoop alleen dat de galop dan wel snel meer onder controle is, aangezien in de B een stuk galop op de volte gevraagd wordt. Ik ben alles aan het uitzoeken mbt het aanvragen van een startpas, me inschrijven bij een vereniging e.d. Wel leuk en spannend!
Ik ben benieuwd of er meer groentjes zijn op wedstrijdgebied of dat anderen hun ervaringen willen delen. Do's and dont's? Wanneer vond jij dat jouw paard en jij klaar waren voor een eerste B-proef?
Ben benieuwd!
). Maar je leert alleen door veel te doen! Wij maken over een paar weken ons M1-debuut tussen de paarden dus bij ons is het uiteindelijk ook goedgegekomen. Gewoon doen, misschien sta je wel versteld van hoe goed het gaat
!
Dit vond ik wel fijn, omdat ik toch wist dat het niet zo goed zou gaan, maar toch niet streng gejureerd werd, dus het ook leuk vond! En dan kan je ook nog eens extra trots zijn op hem!! Maar ook toen ik met 180 punten thuis kwam, was ik wel blij, je kijkt er toch anders tegen aan als je 170 punten had.... Nu blijf je er dan ook positief in.