dacht ik en ging de startlijsten op i'net maar eens bekijken en idd
Dus gauw nog maar wat geoefend van de week maar helaas mocht dat niet baten.. Pjelkje vond de inrijbak al erg eng en de wedstrijdbak was nog enger want daar stonden allemaal WITTE HEKJES om de 20 bij 60 bak af te zetten, en die waren ENG
! Dat was dus iig al flink aanpoten om hem daar langs te krijgen dus van echt netjes rijden was dan ook geen sprake. Van hand veranderen en afwenden was lastig want dan moest ie naar de hekjes toe en bij de grote volte B-E-B viel hij heel erg door mijn binnenbeen heen omdat hij de paardetende wezens achter de hekjes in de gaten moest houden }> . Ik had dan ook maar 146 punten.Wat ik echter belangrijker vond was dat ik hem zowel de heen en de terugweg geweldloos op de trailer kon krijgen zij het met heel veel moeite. De laatste keer namelijk moest hij er door twee man getild en door een ingetrokken worden
. Nu deed hij echt vreemd. Hij liep wel zelf de klep op en om er vervolgens weer heel hard af te hollen terwijl ik met mijn volle gewicht aan een teugel hing
(ik had hem het bit maar even ingedaan omdat er anders echt geen houden aan was). De heenweg lukte het uiteindelijk hem te lokken met pepernoten
en brokjes
De terugweg gingen Henk en Doortje (wie ik mee was) ieder aan een kant van de klep staan en zo liep hij er uiteindelijk zelf op
!!!En daar was ik toch veel blijer mee dan met alle winstpunten en prijzen van de wereld
. 
Wie was jouw jury?
).